دانلود و خرید کتاب والت دیزنی کیست؟ ویدنی استوارت ترجمه مهرداد تویسرکانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب والت دیزنی کیست؟ اثر ویدنی استوارت

کتاب والت دیزنی کیست؟

معرفی کتاب والت دیزنی کیست؟

کتاب والت دیزنی کیست؟ نوشتۀ ویدنی استوارت با ترجمۀ مهرداد تویسرکانی در نشر پیدایش به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ کیست چیست کجاست قرار دارد. این مجموعه حاوی دانستنی‌های علمی، جغرافیایی و زندگی‌نامۀ مشاهیر و مناسب برای نوجوانان است. در این مجلد، خوانندگان با زندگی شخصی و حرفه‌ای والت دیزنی آشنا می‌شوند، پسرکی روزنامه‌فروش که دنیای فانتزی دیزنی را خلق کرد.

درباره کتاب والت دیزنی کیست؟

آیا به حال به این فکر کرده‌اید که عصر دایناسورها چه بود؟ اکتشاف فضا از کجا شروع شد؟ جی کی رولینگ و والت دیزنی و چرچیل که بودند؟ جنگل آمازون کجاست؟ زندان آلکاتراز چطور؟ مجموعۀ کیست چیست کجاست حاوی دانستنی‌هایی از این دست برای کسانی است که این پرسش‌ها به ذهنشان می‌رسد؛ اما حوصله ندارند سراغ کتاب‌های خشک و بداخلاق تاریخی و جغرافیایی و... بروند. اگر جزو این دسته هستید با مجموعۀ «کیست چیست کجاست» همراه شوید و با خواندن قصه‌های جالب به پاسخ پرسش‌هایتان برسید.

در این کتاب خواننده قرار است با زیروبم زندگی فردی آشنا شود که خالق دنیای شاد، خاطره‌انگیز و فانتزی دیزنی لند بود. والتر دیزنی ۵ دسامبر ۱۹۰۱ در شیکاگو به دنیا آمد. او انیمیشن‌ساز، تهیه‌کنندۀ فیلم و کارآفرین بود. دیزنی یکی از پیشگامان صنعت انیمیشن آمریکا بود و تحولات متعددی را در تولید کارتون ایجاد کرد. او به‌عنوان تهیه‌کنندۀ فیلم، رکورد بیشترین جایزۀ اسکار و نامزدی این جایزه را در اختیار دارد و از ۵۹ نامزدی، ۲۲ جایزۀ اسکار را برد. کتابخانه کنگرۀ آمریکا، چندین فیلم او را در فهرست ملی فیلم ثبت کرده است.

کتاب والت دیزنی کیست؟ خواننده‌اش را به سفری در زندگی شخصی و حرفه‌ای والت دیزنی می‌برد. پسری روزنامه‌فروش که می‌خواست دلقک کلاس باشد و در نهایت دنیای فانتزی دیزنی را ساخت! مردی که آغازکنندۀ راه انیمیشن‌های سحرآمیز و جادویی بود. میکی ماوس، سفیدبرفی و هفت کوتوله، پینوکیو، بامبی، سیندرلا، زیبای خفته، مری پاپینز و... همه کارتون‌های مشهور و جاودانه‌ای هستند که دوران کودکی بسیاری از کودکان جهان را به خود اختصاص دادند. خالق همۀ آن‌ها کسی نیست جز والت دیزنی. کسی که سازندۀ شهربازی معروف دیزنی لند بود و آن را مطابق با رؤیاهایش و انیمیشن‌های ساختۀ خود، بنا کرد و برای میلیون‌ها کودک تجربۀ دیدن دنیای کارتون‌های معروف را محیا کرد. خوانندگان کودک و نوجوان با خواندن این زندگی‌نامۀ دوستانه و سرگرم‌کننده‌، با ویژگی‌هایی آشنا می‌شوند که قهرمان کتاب را بزرگ کرده‌اند، ویژگی‌هایی که آن‌ها نیز می‌توانند در خودشان آرزو کنند تا قهرمانانه زندگی کنند.

فهرست مطالب کتاب والت دیزنی کیست؟ به شرح زیر است:

مقدمه: والت دیزنی کیست؟

فصل ۱: مزرعه

فصل ۲: پسر روزنامه‌فروش

فصل ۳: تماشای دنیا

فصل ۴: طرّاحی‌هایی که تکان می‌خوردند

فصل ۵: هالیوود

فصل ۶: موشی به نام میکی

فصل ۷: فراز و نشیب

فصل ۸: سفیدبرفی

فصل ۹: اعتصاب

فصل ۱۰: یک دنیای فانتزی

فصل ۱۱: پرده‌ی آخر

گاه‌شمار زندگی والت دیزنی

فهرست برخی از مشهورترین فیلم‌های سینمایی (ساخت والت دیزنی)

خواندن کتاب والت دیزنی کیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان دوستدار کتاب‌های دانشنامه‌ای و دانستنی و زندگی‌نامه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۸۱,۰۰۰
تومان