دانلود و خرید کتاب فایده های خوش بینی تری ال. پائولسون ترجمه صابر مقدمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فایده های خوش بینی اثر تری ال. پائولسون

کتاب فایده های خوش بینی

معرفی کتاب فایده های خوش بینی

کتاب فایده‌های خوش‌بینی نوشتۀ تری ال. پائولسون با ترجمۀ صابر مقدمی در انتشارات ناهید به چاپ رسیده است. این کتاب انسان را مسئول اصلی زندگی خود معرفی می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه انسان‌ها می‌توانند از خوش‌بینی به‌عنوان مهارتی یادگرفتنی در مواجهه با چالش‌های زندگی بهره‌برداری کنند.

درباره کتاب فایده های خوش بینی

کسی غیر از ما سررشتۀ طرز فکر و اعمال ما را در دست ندارد. این ایدۀ اصلی کتاب فایده‌های خوش‌بینی است. این کتاب دربارۀ اصول و مبانی خوش‌بینی است. نویسنده در این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از فرصت‌ها به‌نحو مطلوب استفاده کرد. او توضیح می‌دهد که خوش‌بینی مهارتی اکتسابی و یادگرفتنی است. 

در دنیای مملو از تنش و تناقضی که در رسانه‌ها انعکاس می‌یابد و نیز درماندگی و افسردگی حاصل از آن باعث این نتیجه‌گیری شده است که انسان‌ها گویی اختیار زندگی خود را از دست داده‌اند، کتاب فایده‌های خوش‌بینی می‌گوید انسان‌ها باید مسئولیت زندگی خود را در دست بگیرند و به چالش‌های زندگی نگاه خوش‌بینانه داشته باشند. این کتاب حاصل سال‌ها تجربۀ نویسنده است.

کتاب فایده‌های خوش‌بینی در ۱۵ فصل تدوین شده است که عبارت‌اند از: فصل اول: دست از کینه‌توزی و دشمنی نسبت به خویش بردارید و بهترین حامی و پشتیبان خود باشید؛ فصل دوم: با دستی که به شما داده شده بازی کنید؛ فصل سوم: انتخاب با شماست: می‌خواهید قربانی باشید یا نجات‌یافته انعطاف‌پذیر؛ فصل چهارم: قدرت خوش‌بینانۀ هدف؛ فصل پنجم: افراد خوش‌بین موهبت‌ها و استعدادهای ذاتی‌شان را به سرمایه‌های قابل‌برگشت تبدیل می‌کنند؛ فصل ششم: عادات سلامتی شما شکل‌گیری افکار و نگرش‌هایتان را تحیت تأثیر قرار می‌دهد؛ فصل هفتم: افراد خوش‌بین به استقبال اقدام و عمل می‌روند؛ فصل هشتم: افراد خوش‌بین دشمن افکار فاجعه‌بارند؛ فصل نهم: افراد خوش‌بین انسان‌های قدردان و سپاسگزاری هستند؛ فصل دهم: افراد خوش‌بین به‌طور سازنده از خود انتقاد می‌کنند؛ فصل یازدهم: کنترل انگیزه‌های شخصی‌تان یعنی اینکه به کارآ بودن خویش پی ببرید؛ فصل دوازدهم: دلخوشی‌های ساده: برگ برنده افراد خوش‌بین؛ فصل سیزدهم: شوخ‌طبعی: جوکری در دستان زندگی؛ فصل چهاردهم: یک شبکه خوش‌بینی کارا و اثذبخش بنا کنید؛ فصل پانزدهم: چگونه با سعی و تلاش واقعی در زندگی به فرد خوش‌بینی تبدیل شویم.

خواندن کتاب فایده های خوش بینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مرتبط با خودیاری و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۱ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۱ صفحه

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان