دانلود و خرید کتاب کلاغ های بالای درخت صنوبر آلدوس هاکسلی ترجمه اسدالله امرایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلاغ های بالای درخت صنوبر اثر آلدوس هاکسلی

کتاب کلاغ های بالای درخت صنوبر

معرفی کتاب کلاغ های بالای درخت صنوبر

کتاب الکترونیکی کلاغ های بالای درخت صنوبر نوشتۀ آلدوس هاکسلی و ترجمۀ اسدالله امرایی است و انتشارات دنیای اقتصاد تابان آن را منتشر کرده است. کتاب کلاغ های بالای درخت صنوبر داستانی کودکانه دربارۀ یک خانوادۀ کلاغ است که با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

درباره کتاب کلاغ های بالای درخت صنوبر

کتاب کلاغ های بالای درخت صنوبر اثری است مصور که برای کودکان و خردسالان تهیه شده و تنها داستان کوتاه آلدوس هالسکی، رمان‌نویس شهیر انگلیسی است. شخصیت‌های اصلی این داستان دو کلاغ هستند که بالای یک درخت صنوبر زندگی می‌کنند. پایین درخت داخل حفره‌ای در درخت مار پیر و تنبلی خانه دارد. این مار هر روز از نبود کلاغ‌ها استفاده کرده، به خانه آن‌ها می‌رود و تخم آن‌ها را به‌عنوان صبحانه می‌خورد. خانم کلاغ که از این کار مار کلافه شده به فکر می‌افتد، راه‌حلی برای این مشکل پیدا کند.

درباره آلدوس هاکسلی

آلدوس هاکسلی (۲۶ ژوئیه‌ی ۱۸۹۴ تا ۲۲ نوامبر ۱۹۶۳ ) نویسنده و فیلسوف برجستۀ انگلیسی بود. از جمله آثار شناخته‌شدۀ او می‌توان به کتاب‌های دنیای قشنگ نو و درهای ادراک اشاره کرد. آلدوس هاکسلی در طول عمر خود، ۷ بار برای دریافت جایزهٔ نوبل ادبیات نامزد شد.

خواندن کتاب کلاغ های بالای درخت صنوبر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان بالای هفت سال مناسب است.

بخشی از کتاب کلاغ های بالای درخت صنوبر

«روزی روزگاری دو کلاغ بالای درخت صنوبر لانه داشتند.

توی سوراخی زیر همان درخت هم یک مار زنگی گنده لانه داشت. مار پیرگنده‌ای بود و هر وقت دمش را تکان می‌داد، چنان صدای زنگی بلند می‌شد که بچه‌های مدرسه لیتل راک هم می‌شنیدند.

مار بیشتر وقت‌ها خواب بود، اما هر روز بعد از ظهر سر ساعت سه و نیم از سوراخش بیرون می‌خزید و از درخت بالا می‌رفت و لانه کلاغ‎ها را نگاه می‌کرد.

اگر توی لانه تخمی بود که معمولا بود، یک لقمه چپ می‌کرد و همان‌طور با پوست آن را قورت می‌داد. بعد برمی‌گشت به لانه‌اش و دوباره می‌خوابید....»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

حجم

۱۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان