دانلود و خرید کتاب بهترین دوران زندگی زن زیتا آنت وبر ترجمه مهدی قراچه داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین دوران زندگی زن اثر زیتا آنت وبر

کتاب بهترین دوران زندگی زن

نویسنده:زیتا آنت وبر
انتشارات:نشر قطره
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بهترین دوران زندگی زن

کتاب بهترین دوران زندگی زن نوشتهٔ زیتا آنت وبر و ترجمهٔ مهدی قراچه داغی است و نشر قطره آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب بررسی دوران بعد از چهل سالگی زنان است.

درباره کتاب بهترین دوران زندگی زن

زن باهوش و بافراست می‌داند که سال‌های میانهٔ زندگی در فراهم آوردن فرصت‌ها و چالش‌های جدید اهمیت فراوانی دارد. اغلب ما دنبال راهنمایی می‌گردیم تا راهگشای ما در سفر زندگی بـاشد ـ یک ایدئال به‌واقع مهم برای دوران میان‌سالی، اگر بخواهیم باهوش و بافراست باشیم. زن بادرایت زنی است که بداند از چالش‌هایی که در پیش دارد چگونه استفاده کند و از گزینه‌هایی که می‌تواند داشته باشد به‌نحو مطلوب استفاده کند. زنان باهوش و مدبر می‌دانند که چگونه با زندگی روبه‌رو شوند و با تغییراتی که اتفاق می‌افتد چگونه برخورد کنند. آن‌ها این توانمندی را دارند که بدانند موجوداتی خاص و منحصربه‌فرد هستند و چیزهایی هست که از آن اطلاع دارند.

کتاب بهترین دوران زندگی زن پایه و اساسش را از گفته‌های گروهی از زنان گرفته است. این گروه داوطلبانه دربارهٔ اندیشه و احساس خود راجع به جنبه‌های مثبت و منفی زن بودن در یک مقطع سنی خاص بحث و تبادل‌نظر کرده‌اند. بسیاری از این زنان معتقد بودند که با پا گذاشتن به دوران چهل‌سالگی توانسته‌اند هراس‌ها و نگرانی‌های بی‌اساس را پشت سر بگذارند و به زنی مدبر و بافراست تبدیل شوند. از نظر سایر مراجعان و دوستان نیز استفاده شده است تا پیام این کتاب تقویت شود که همهٔ ما می‌توانیم زنانی مدبر و بافراست باشیم و با زندگی و تغییرات آن برخوردی سازنده کنیم.

در این کتاب می‌خوانید که زنان چگونه با گذر سال‌ها کنار آمده‌اند و با دوران چهل‌سالگی برخوردی موفق داشته‌اند. فرصتی در اختیار شماست که تمرینات ارائه‌شده در کتاب را انجام دهید تا بهتر و بیشتر بدانید که با تحولات دوران چهل‌سالگی خود چگونه کنار بیایید. دربارهٔ زنان چهل و چند ساله مطالب مختلفی می‌خوانید. زنانی مانند خود شما که سرگذشت‌هایشان آشکارکنندهٔ امکانات و احتمالاتی است که ممکن است هرگز به آن‌ها فکر نکرده باشید. این حکایت‌ها تجارب جدیدی در اختیار شما می‌گذارند که می‌توانند اسباب آسایش خیال و امیدواری شوند. با توجه کردن به مضامین مشترک در حکایت‌ها و سرگذشت‌هایمان به شفا و التیام می‌رسیم و نشاط پیدا می‌کنیم. این‌ها به ما کمک می‌کنند تا بدانیم که هستیم.

در میان زنان باتدبیر و باسواد، ثبت یادداشت‌های روزانه سنتی غنی و سرشار است. ثبت این یادداشت‌ها به شما امکان می‌دهد که به طرزی سازنده احساسات و اندیشه‌های خود را بیان کنید. این اقدامی است که به شما امکان می‌دهد با احساسات و عواطف خود بهتر کنار بیایید. ثبت یادداشت‌ها در دفتر روزانه به شما کمک می‌کند تا از ناخودآگاهی به خودآگاهی برسید. و احساسات و نقطه‌نظرهای نهفته را عیان می‌کند تا شما بتوانید با آن‌ها روبه‌رو شوید. ثبت در دفتر یادداشت‌های روزانه به شما امکان می‌دهد تا دربارهٔ خود، علم و اطلاع بیشتری به دست آورید. این یک سرمایه‌گذاری ارزشمند است و به شما فرصت می‌دهد که روی نوشته‌هایتان دقیق شوید و فکر کنید و به زندگی‌تان معنا و مفهوم ببخشید. در دفتری سرمایه‌گذاری کنید که به شما الهام می‌بخشد. می‌توانید این دفترچهٔ یادداشت را به شکلی خاص و منحصربه‌فرد تهیه کنید.

آن زن بافراستی که شما هستید، می‌تواند از نخ‌های شل تجربهٔ خود پرده‌ای معنی‌دار ببافد و با صبر و شکیبایی نقشه‌ای برای حرکت و گذر خود تهیه کند و آموخته‌های خود را با دیگران در میان بگذارد. این وظیفهٔ شما است که جواب‌ها و سؤالات خود را بیابید.

درحالی‌که هر زنی که منحصربه‌فرد است، زنان بافراست نقاط مشترک فراوان دارند. می‌توانند به استقبال تغییرات بروند، چالش‌ها را بپذیرند، و از تجربیات خود درس بگیرند. 

خواندن کتاب بهترین دوران زندگی زن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ زنان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بهترین دوران زندگی زن

«وقتی زنی به دوران میان‌سالی می‌رسد، تغییراتی در برداشت‌های او ایجاد می‌شود. توجه به غذای مصرفی، آمادگی جسمانی و روحیه و ذهنیت خوب به نظر رسیدن، بخشی از زبان و ذهن هر روز او را اشغال می‌کند. درواقع زنان چهل سالهٔ امروزی به طور متوسط از زنان چهل سالهٔ بیست سال قبل بهتر به نظر می‌رسند.

روحیه‌ها و برداشت‌ها هم تغییر کرده‌اند. زنان دیگر در چهل، پنجاه و حتی شصت‌سالگی در اندیشهٔ آنچه بر ما گذشته است نیستند. حدومرزها جابه‌جا شده است و زن باهوش و مدبر ما این را به‌خوبی می‌داند.

زنان امروز درحالی‌که به گروه سنی جدیدی می‌رسند، می‌دانند که چگونه می‌توانند طراوت جنسی خود را حفظ کنند، لاغر و باریک باقی بمانند و لباس‌های معقول و بجا بپوشند. اما آنچه حالا امکان‌پذیر نیست این است که نمی‌توانیم مانند دوران بیست و چندسالگی پشتمان را به ساعت بکنیم، گذر زمان را نادیده بگیریم و اشتباهات دوران بیست و پنج‌سالگی را تکرار کنیم.

زن چهل و چند سالهٔ جدید باید تصویر تازه‌ای خلق کند. نه اینکه تصویری از دوران پیری خود بسازد، بلکه تصویری بسازد که با مرحلهٔ جدید زندگی‌اش جور دربیاید. او باید بداند چیست که امکان‌پذیر است و چیست که امکان‌پذیر نیست. چیست که می‌تواند آن را تغییر بدهد؟ چیست که نمی‌تواند آن را تغییر بدهد؟ آیا این مهم است؟ راه‌حل‌های دیگری که می‌تواند داشته باشد کدام است؟ زن بافراست میان‌سال وقتی بداند چیست که می‌تواند فکری به حال آن بکند، بیشتر احساس اعتمادبه‌نفس و کنترل می‌کند. و پذیرش و عمل کلمات اساسی منابع لغوی او می‌شوند.

فهرست ده‌گانهٔ تصمیماتی که زن چهل و چند سالهٔ بافراست می‌گیرد:

۱ ـ آرام‌تر شدن

۲ ـ به آینده نگاه کردن

۳ ـ پالایش ارزش‌ها

۴ ـ حذف مسائل پیش‌پاافتاده

۵ ـ لذت بردن از آزادی

۶ ـ شناخت بهتر خود

۷ ـ تمایل به قبول ریسک

۸ ـ تدبیر و فراست

۹ ـ بی‌نیازی از سازگار شدن

۱۰ ـ مهارت‌های جدید در برابر تجربیات جدید»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۲۲۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۶۷,۰۰۰
۳۳,۵۰۰
۵۰%
تومان