دانلود و خرید کتاب آلاینده های جوی لیلا احدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آلاینده های جوی اثر لیلا احدی

کتاب آلاینده های جوی

نویسنده:لیلا احدی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آلاینده های جوی

کتاب آلاینده های جوی نوشتهٔ لیلا احدی را انتشارات آذرکلک منتشر کرده است. این کتاب به تشریح علل و عوامل آلودگی زیست‌محیطی و جوی و راهکارهای پیشگیری و کنترل آن‌ها می‌پردازد.

درباره کتاب آلاینده های جوی

در دوران پیشاصنعتی و آن زمان که دست‌اندازی‌های انسان بر محیط‌زیست و منابع طبیعی هنوز از حد نگذشته بود و تعادلی نسبی در اکوسیستم‌های مختلف زمین وجود داشت، بالطبع انواع مختلف آلودگی نیز هنوز گریبان‌گیر بشر و سایر موجودات نشده بود و امکان زیست توأم با آٰرامش و آسایش بیشتر امکان‌پذیر بود. اما در عصر حاضر که دامنهٔ نفوذ انسان به همه‌جا رسیده و سیطره‌اش بر منابع طبیعی و زیست‌محیطی نیز افزایش یافته، بر میزان آلودگی و تخریب طبیعت نیز افزوده شده و همین امر می‌تواند زمینه‌ساز رخدادها و بلایای سهمگینی شود که در وهلهٔ اول، انسان‌ها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. کتاب آلاینده‌های جوی به‌قلم لیلا احدی کوشیده است تا در ۳ فصل، ابتدا به تشریح انواع آلودگی‌ها در منابع طبیعی هم‌چون آب و هوا و خاک و دلایل ایجاد آن‌ها، آلودگی‌های جوی و نیز ارائهٔ راهکار برای کاهش و مدیریت میزان این آلودگی‌ها بپردازد تا راهنمایی نسبتاً جامع برای علاقه‌مندان به مباحث زیست‌محیطی باشد.

خواندن کتاب آلاینده های جوی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های زمین‌شناسی، فعالان محیط‌زیست و نیز مدیران حوزه‌های مرتبط با منابع طبیعی از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۱۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
۱۴,۵۰۰
۵۰%
تومان