دانلود و خرید کتاب مدیریت دانش و استناددهی با سیتاوی محسن کلانتری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت دانش و استناددهی با سیتاوی اثر محسن کلانتری

کتاب مدیریت دانش و استناددهی با سیتاوی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مدیریت دانش و استناددهی با سیتاوی

کتاب مدیریت دانش و استناددهی با سیتاوی نوشتهٔ محسن کلانتری و لیلا احدی است. انتشارات آذرکلک این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این کتاب در حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار است.

درباره کتاب مدیریت دانش و استناددهی با سیتاوی

کتاب مدیریت دانش و استناددهی با سیتاوی یک کتاب در زمینهٔ مدیریت، استناددهی و کسب‌وکار است. محسن کلانتری و لیلا احدی در این کتاب دربارهٔ نرم‌افزار «سیتاوی» گفته‌اند که یک نرم‌افزار در زمینهٔ استناددهی است. نرم‌افزار سیتاوی از جمله برنامه‌های معتبر مدیریت دانش و استناددهی است که از قابلیت‌های بسیاری برخوردار است؛ همچنین سیتاوی امکان فیش‌برداری و قالب‌دهی به مقالات و زمان‌بندی کارها را دارد. سیتاوی این امکان را فراهم می‌کند که تقسیم کار بین افراد گروه پژوهش انجام گیرد و به‌طور دقیق مشخص شود چه کاری را چه کسی باید انجام دهد؛ همچنین مشخص می‌کند چه کاری جدید است و چه کاری تمام شده است. یکی از ویژگی‌های خوب نرم‌افزار سیتاوی، امکان جست‌وجوی دقیق و خوب این نرم‌افزار است. نویسندگان تلاش کرده‌اند تا در این کتاب به‌صورت جامع و تفصیلی و در قالب خودآموز، نحوهٔ کار با این برنامه را شرح دهند. این کتاب ۶ فصل دارد. در فصل اول انواع پژوهش و فرایند پژوهش توضیح داده شده است. موضوع فصل دوم، شیوه‌ها و نرم‌افزارهای استناددهی است و این فصل به معرفی برخی از قابلیت‌های این نرم‌افزارها پرداخته است. معرفی برنامهٔ سیتاوی، نحوهٔ نصب برنامه و ساخت حساب کاربری و تنظیمات اولیهٔ سیتاوی در فصل سوم آورده شده است. فصل چهارم به شیوه‌های مختلف استناددهی در سیتاوی و افزودن استناد به آن پرداخته است. در فصل پنجم روش افزودن و کار با فایل‌های پیوست مثل پی.دی.اف و جداول ارائه شده است. در فصل آخر یعنی ششم، چگونگی ویرایش استناد توضیح داده شده است.

خواندن کتاب مدیریت دانش و استناددهی با سیتاوی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به محققان، پژوهشگران و به‌ویژه دانشجویان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت دانش و استناددهی با سیتاوی

«هدف اصلی پژوهش اکتشافی، شناخت وضعیتی است که درباره آن آگاهی لازم وجود ندارد، به‌عبارت‌دیگر، در این نوع پژوهش،‌ پژوهشگر به دنبال دستیابی به اطلاعاتی است که با کمک آن‌ها موضوع پژوهش را به‌خوبی یشناسد، بنابراین،‌ با این تعریف هر پژوهشی نیازمند انجام پژوهش‌های اکتشافی است، یعنی پژوهش اکتشافی، زمینه‌ای برای انجام پژوهش‌های مهم‌تر و گسترده‌تر است.

 برخی از صاحب‌نظران، پژوهش اکتشافی را پژوهش برآوردی نیز نامیده‌اند، از دیدگاه آن‌ها در این نوع پژوهش، هیچ فرضیه‌ای پیشنهاد نمی‌شود و مورد آزمون قرار نمی‌گیرد بلکه هدف آن تنها به دست آوردن یک برآوردی از یک مسئله‌ خاص است. پژوهش اکتشافی، پژوهشی است که سبب گسترش دیدگاه‌ها و اندیشه‌های پژوهشگر می‌شود، بنابراین، وظیفه پژوهش اکتشافی رسیدگی کردن به فرضیه‌های پژوهش و گردآوری اطلاعات مربوط به مسئله پژوهش نیست،‌ بلکه ایجاد زمینه‌ی مناسب برای درک بهتر پدیده‌های گوناگون یا مسئله خاصی است که پژوهشگر، اطلاعات کافی در آن مورد ندارد. پژوهش اکتشافی ممکن است به گونه‌های مختلفی مانند خواندن متون و نوشته‌های گوناگون، مصاحبه با افراد،‌ مشورت با استادان و صاحب‌نظران و... انجام شود (بیک، ۱۴۰۱).»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲۵ صفحه

حجم

۳۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲۵ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان