دانلود و خرید کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد هنریت آن کلاوسر ترجمه مینا دهباشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت آن کلاوسر

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

معرفی کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد نوشتهٔ هنریت آن کلاوسر و ترجمهٔ مینا دهباشی است. انتشارات محراب دانش این کتاب راهنما را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد به شما نشان می‌دهد که چطور می‌توان با کمک نوشتن، نخستین قدم را برای رسیدن به آرزوها برداشت. با وجود تمام تحقیقات بر روی مغز در سال‌های گذشته، تمام دانش امروز ما درمورد رشته‌های عصبی پیوندخورده با دو نیمکرۀ مغز، سیستم شبکه‌ای فعال و نحوۀ عملکرد مغز بشر، هنوز هم حس تعجب و شگفتی نسبت به «اتفاق می‌افتد» داریم. کتاب حاضر این حس تعجب را دارد. این کتاب مبتنی بر حقیقت علمی کنونی است، اهداف شما را تنظیم می‌کند، روی نتیجه تمرکز دارد، راجع به آنچه در زندگی می‌خواهید شفاف است و رؤیای شما را به حقیقت تبدیل می‌کند. عنصر کلیدی دیگری هم در اینجا نقش بازی می‌کند؛ عنصری است که همهٔ کتاب‌های موفقیت آن را به‌طور مشترک در خود دارند و آن اینکه اولین قدمْ نوشتن هدف است. فرقی نمی‌کند که شما چه می‌خواهید و اهمیتی ندارد خواستهٔ شما خرید یک خانه باشد و یا داشتن یک دوچرخه یا موتورسیکلت. هیچ‌کسی با هیچ قدرت و مقامی نمی‌تواند بیان کند که آرزوی شما ناچیز و آرزوی شخص دیگری از درجه و اعتبار و ارزش بالاتری برخوردار است. آرزوی داشتن نمرهٔ ۲۰ برای یک دانش‌آموز همان‌قدر مهم و ارزشمند است که آرزوی ثروتمندشدن برای یک انسان بالغ. با هر سن‌، طرز تفکر و خواسته‌ای که دارید‌، نویسنده شما را دعوت می‌کند به ضیافت کلمات بنشینید و خود نیز میزبان کلماتِ ذهن پرآرزوی خود باشید. اگر اهل نوشتن هستید، اگر اهل دفتر خاطرات یا یادداشت‌های روزانه یا حتی تلقین هستید، نصف راه را رفته‌اید و اگر نه، می‌توانید روش‌های هنریت آن کلاوسر را بیازماید.

خواندن کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره هنریت آن کلاوسر

هنریت آن کلاوسر دکترای ادبیات انگلیسی دارد. او نویسنده‌ای مستقل، استاد دانشگاه و مربی کارگاه‌های متعدد است. کلاوسر در دانشگاه‌های نیویورک، لس‌آنجلس، سیاتل و «لثبریج» کانادا در «آلبرتا» تدریس می‌کند. اولین کتاب هنریت آن کلاوسر «نوشتن روی دو سمت مغز» نام دارد. این کتاب، مشکلاتِ به تعویق‌انداختن و پرداختن به اضطراب نوشتن را مشخص و بررسی کرده است. با این کتاب می‌آموزیم چگونه باید «نوشتن» را از «ویرایش‌کردن» تفکیک کنیم. کتاب ابتدا به شما نحوهٔ نوشتن و پس از آن ویرایش و اصلاح‌کردن کلمات را می‌آموزد؛ نه اینکه در یک زمان هر دو کار را باهم انجام دهید. کتاب «نوشتن روی دو سمت مغز»، نحوهٔ مصاحبه با منتقد درونی یا همان صدای شاکی درونی شما است که شما را عقب نگه می‌دارد؛ همچنین این کتاب مفهوم تندنویسی را بیان کرده است. این نویسنده، سال‌ها کارگاه‌های آموزشی برای شرکت‌های مختلف در سراسر کشور و همچنین سمینارهایی برای انجمن‌های دولتی برگزار کرده است. این جلسات دررابطه‌با مسائلی بودند که او در کتاب دوم خود با عنوان «قلب خود را روی کاغذ بیاور» بیان کرده است. این کتاب از آزادی در نوشتن و ارتباطات استفاده می‌کند و نشان می‌دهد چگونه در این دنیای بزرگ می‌توانیم به یکدیگر متصل بمانیم. «بنویس تا اتفاق بیفتد» کتاب دیگر این نویسنده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
۸,۰۰۰
۵۰%
تومان