دانلود و خرید کتاب دستور ساده زبان چینی مرتضی کارگر سامانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دستور ساده زبان چینی اثر مرتضی کارگر سامانی

کتاب دستور ساده زبان چینی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دستور ساده زبان چینی

کتاب دستور ساده زبان چینی به قلم مرتضی کارگر سامانی تالیف شده است و  انتشارات زلال سبز آن را به چاپ رسانده است. این کتاب به توضیح و آموزش دستور زبان چینی که یکی از دشوارترین زبان‌ها است می‌پردازد و قواعد آن را به صورت ساده و شفاف توضیح می‌دهد. 

درباره کتاب دستور ساده زبان چینی

زبان چینی یکی از پرکاربردترین زبان‌ها در جهان است که قدمتی بسیار طولانی دارد و دارای تاریخچه‌ای باستانی و غنی می‌باشد. نخستین ریشه‌های زبان چینی به حدود ۳۵۰۰ سال قبل از میلاد بازمی‌گردد و از آن زمان تاکنون، این زبان تحت تاثیر عوامل مختلف فرهنگی و تاریخی قرار گرفته است. تاریخچه زبان چینی به دوران باستان بازمی‌گردد شامل تعدادی از قدیمی‌ترین نوشته‌های تاریخی می‌شود. به عنوان یک زبان باستانی، زبان چینی تاریخچه‌ای پرفراز و نشیب داشته و در طول دوره‌های مختلف، تغییرات مختلفی را پشت سر گذاشته است. این تغییرات تحت‌تاثیر فرهنگ، سیاست و جغرافیا بوده‌اند. زبان چینی ماندارین، یا همان چینی مدرن، در سال ۱۹۱۳ توسط جمهوری خلق چین به عنوان زبان رسمی استفاده شد و درحال‌حاضر نیز به عنوان زبان استاندارد این کشور تدریس می‌شود.

زبان چینی توسط بسیاری از قومیت‌هایی که در مناطق مختلف چین زندگی می‌کنند، صحبت می‌شود. از جمله کشورهایی که به‌جز چین به این زبان صحبت می‌کنند می‌توان به این کشورهای تایوان، سنگاپور و مالزی اشاره کرد. البته بسیاری از کشورها نیز از آنجایی که با چین روابط تجاری دارند، مجبور به یادگیری این زبان شده‌اند. از آنجایی که زبان چینی حروف الفبا ندارد و به صورت آوایی است، نگارش آن بسیار دشوار است و همین امر موجب شده است تا این زبان جزو سخت‌ترین زبان‌های دنیا قرار بگیرد.

در زبان چینی، نوشتار و خواندن به صورت کاراکترهای هان ی صورت می‌گیرد. برای درک بهتر تفاوت بین نوشتار و خواندن در چینی، باید به نحوه نوشتن و خواندن کاراکترهای هان ی توجه کرد. در نوشتار چینی، هر کاراکتر هان ی نمایانگر یک معنی است و برخی از کاراکترها می‌توانند در چندین لهجه یا لهجه‌های مختلف با تلفظ‌های متفاوت خوانده شوند. به‌طور کلی، زبان چینی یکی از قدیمی‌ترین زبان‌های جهان است و دارای سیستم نوشتاری مخصوص به خود است، درنتیجه یادگیری آن نیازمند تمرین و پشتکار زیادی است.

خواندن کتاب دستور ساده زبانی چینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که قصد یادگیری زبان چینی دارند، پیشنهاد می‌کنیم و این کتاب می‌تواند نقطۀ شروع خوبی برای آغاز یادگیری این زبان باشد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۴۸۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۵۰۰
۱۲,۷۵۰
۵۰%
تومان