دانلود و خرید کتاب تجارت در قرن ۲۱ رابرت کیوساکی ترجمه مریم خلیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تجارت در قرن ۲۱

کتاب تجارت در قرن ۲۱ نوشتهٔ رابرت کیوساکی و جان فلمینگ و کیم کیوساکی و ترجمهٔ مریم خلیلی و ویراستهٔ مرجان سلیمان است و انتشارات اردیبهشت آن را منتشر کرده است. آیا می‌توانیم با وجود بحران‌های اقتصادی حاکم بر جوامع، کسب‌وکار شخصی خودمان را دایر کنیم؟ رابرت کیوساکی، نویسنده و سرمایه‌دار مشهور، در کتاب تجارت در قرن ۲۱ با بررسی تحولاتی که به دنبال ظهور بازاریابی شبکه‌ای در قرن ۲۱ رخ داده است، به این پرسش پاسخ می‌دهد. او در این کتاب راهکارهایی برای موفقیت در تجارت و در هر شرایط اقتصادی به شما ارائه می‌کند.

درباره کتاب تجارت در قرن ۲۱

رابرت کیوساکی (‌‫Robert Kiyosaki) نویسنده‌ٔ کتاب مشهور و پرفروش پدر پول‌دار، پدر بی‌پول، سال‌هاست که در زمینه‌ٔ آموزش مالی و بهبود کسب‌وکار فعالیت دارد. او حاصل تجربه‌ها و آموزه‌های خود را در کتاب تجارت در قرن ۲۱ (The Business of the 21st Century)، جمع‌آوری کرده و در اختیار علاقه‌مندان به کار در حوزه‌ٔ بازاریابی شبکه‌ای و هر تجارت مستقل دیگری قرار داده است.

در کتاب تجارت در قرن ۲۱، رابرت کیوساکی، سرمایه‌دار و نویسنده آمریکایی به پرسشی مهم پاسخ می‌دهد: آیا می‌توان با وجود بحران‌های اقتصادی امروز در دنیا و شرایط غیرقابل‌پیش‌بینی حاکم بر اقتصاد قرن ۲۱، ما نیز همچون سرمایه‌داران کسب‌وکاری برای خود داشته باشیم؟ کتاب کسب و کارهای قرن ۲۱ به شیوه‌ای کاربردی و ساده به معرفی روش جدید کسب درآمد در دنیای مدرن امروز، یعنی بازاریابی شبکه‌ای می‌پردازد. از نظر رابرت کیوساکی، روش‌های سنتی کسب درآمد در عصر فناوری اطلاعات، دیگر به شکل سابق کارآمد نیست. او معتقد است سخت کارکردن لزوماً برابر با ثروتمند شدن نیست؛ پس باید متناسب با تغییرات دنیای امروز، شیوه‌ٔ کسب درآمد نیز تغییر کند.

رابرت کیوساکی در کتاب تجارت در قرن ۲۱ به شما به شکلی عملی، راه‌های فعالیت در دنیای بازاریابی شبکه‌ای را توضیح می‌دهد. به‌علاوه، آموزه‌های این کتاب در مورد کسب‌وکارهای دیگر و نیز افراد فعال در حوزه‌ٔ بورس و اوراق بهادار و... نیز بسیار مفید است. رابرت کیوساکی در این کتاب آموزه‌هایی درباره‌ٔ روش‌های سرمایه‌گذاری جانبی، کسب درآمد به شکلی مستقل از تجارت شخصی و برنامه‌ریزی مالی آورده است.

کتاب تجارت در قرن ۲۱ شامل سه فصل اصلی است. در فصل اول کیوساکی دیدگاهش را راجع به ناکارآمدی مشاغل اداری و سیستم‌های کارمندی در قرن ۲۱ بیان می‌کند. او معتقد است که بازنشستگی و داشتن شغلی دائم، دیگر پاسخگوی شرایط اقتصادی در قرن حاضر نیست. همچنین در این بخش نویسنده درباره‌ٔ کارآفرینی و ویژگی کارآفرینان توضیحاتی ارائه می‌دهد.

در بخش‌های دوم و سوم کتاب نیز به بررسی بازاریابی شبکه‌ای و ارتباطش با اقتصاد امروز جهان می‌پردازد. همچنین درباره‌ٔ حداقل سرمایه و دارایی برای شروع یک تجارت شخصی توضیح می‌دهد.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب تجارت در قرن ۲۱ از این قرار است:

این کتاب در واقع یک پیام امیدوارکننده برای تمام افرادی است که به دنبال ایجاد امنیت مالی در این دوره از گذار اقتصادی جهانی هستند. (پاول کمپ)

کتاب بسیار مفیدی برای شناخت بازاریابی شبکه‌ای و کسب‌و‌کار است؛ چراکه متاسفانه آموزش مالی در سیستم آموزشی ما وجود ندارد. خواندن این کتاب برای همه واجب است. (سایت آمازون)

خواندن کتاب تجارت در قرن ۲۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تجارت در قرن ۲۱

«زمانی که در دهه ۱۹۹۰ به طور جدی کارم را شروع کردم، متوجه «قدرت شبکه» شدم. پدر پولدار هم به قدرت شبکه اهمیت زیادی می‌داد. در واقع قدرتمندی یک کسب‌وکار در محصول خلاصه نمی‌شود، بلکه به شبکه ارتباط دارد.

اگر می‌خواهید یک زندگی غنی داشته باشید، بهترین راه این است که بتوانید راهی برای ایجاد شبکه‌ای قوی، زنده و در حال رشد پیدا کنید. این موضوع در قانون متکالف «Metcalfe's law» به خوبی توضیح داده شده است.

براساس این قانون اگر شما فقط یک تلفن داشته باشید، این تلفن نمی‌تواند برای شما ارزش اقتصادی داشته باشد. اما وقتی یک تلفن دیگر اضافه کنید و شبکه تلفن‌ها را قوی‌تر کنید، ارزش اقتصادی شبکه تلفن چند برابر افزایش پیدا می‌کند.

در مدل‌های قدیمی کسب‌وکار، یک قدرت مرکزی از هویت کسب‌وکار حمایت می‌کرد اما در دهه ۱۹۵۰ شکل جدیدی از کسب‌وکارها روی کار آمدند که دیگر توسط دفتر مرکزی کنترل نمی‌شدند، در عوض از مدل شبکه‌ای برای کنترل قسمت‌های مختلف کسب‌وکار استفاده می‌کردند. این مدل توانست انقلابی در کسب‌وکارها ایجاد کند. البته گسترش شبکه به راحتی صورت نمی‌گیرد. شما باید بتوانید که شرکای خودتان را افزایش دهید. زمانی که دو نفر شوید، ارزش اقتصادی کسب‌وکار شما 4 برابر می‌شود. البته مردم هنوز ارزش بازاریابی شبکه‌ای را درک نمی‌کنند. شاید به این دلیل است که بازاریابی شبکه‌ای یک روش نامرئی است و آن طور که باید دیده نمی‌شود. تنها راهی که باعث پیشرفت شما می‌شود این است که کسب‌وکار خود را با یک پل به عصر اطلاعات متصل کنید. این کاری است که یک بازاریاب شبکه‌ای انجام می‌دهد و می‌تواند به خوبی این ارتباط و اتصال را برقرار کند.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۳۹,۰۰۰
۵۰%
تومان