دانلود و خرید کتاب تو کوه هستی برایانا ویست ترجمه نرگس حق مرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تو کوه هستی

کتاب تو کوه هستی نوشتهٔ برایانا ویست و ترجمهٔ نرگس حق مرادی و فاطمه حق مرادی است. انتشارات دیدگاه کاوش و سازندگی (دُکسا) این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تو کوه هستی

کتاب تو کوه هستی درمورد تحول و رفتن از خودتخریبی به‌سوی تسلط بر خود و خودسازی سخن گفته است. این کتاب در ۷ فصل به موضوعاتی مانند رهاکردن گذشته، هوش هیجانی، آینده‌سازی، خودتخریبی و خودسازی پرداخته است. همان‌گونه که ناملایمات در طبیعتْ سبب حاصلخیزی و گسترش‌پذیری است، زمانی که به ته خط می‌رسیم و سایر واکنش‌های دفاعی برای تلطیف روحیه‌مان کارساز نیست، مجبور می‌شویم از حاشیۀ امنمان خارج شویم و دقیقاً همینجاست که تحول رخ خواهد داد. چرا خودتخریبی می‌کنیم؟ چه زمانی این کار را می‌کنیم و چطور می‌توانیم این رفتار را متوقف کنیم؟

وجود نیازهای متناقض در ما باعث بروز رفتارهای خودتخریبی می‌شود. وقتی رفتارهای خودتخریبی داریم آنقدر در برابر تغییرات مقاومت می‌کنیم تا آن تغییرات دیگر ارزش خود را از دست می‌دهند، ولی با شناخت درست رفتارهای آسیب‌زننده، تقویت هوش هیجانی، درک بهتر سازوکار بدن و ذهن، بازیافت تجربه‌های گذشته و عمل‌کردن به‌عنوان بهترین نسخهٔ آیندهٔ خودمان می‌توانیم از سر راه خودمان کنار برویم و پتانسیل‌های خودمان را آزاد کنیم. قرن‌ها است که کوه را به‌عنوان نمادی از چالش‌های بزرگ و غیرقابل‌حل می‌شناسیم، ولی در حقیقت، برای غلبه بر کوه‌های زندگی، باید کندوکاو درونی عمیقی انجام دهیم تا آسیب‌های خودمان را بشناسیم، تاب‌آوریمان را افزایش دهیم و خودمان را برای بالارفتن از کوه وجودمان آماده کنیم.

خواندن کتاب تو کوه هستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایانا ویست

بریانا ویست در ۱۱ اکتبر ۱۹۹۲ در نیویورک به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی نویسندگی حرفه‌ای در کالج الیزابت‌تاون به پایان رساند و مدرک گرفت. او به‌دلیل مطالعات گسترده‌اش در زمینۀ هوش هیجانی شهرت دارد و چندین مجموعه از نوشته‌های خود را تحت‌عنوان «حقیقت دربارۀ همه‌چیز» و «عنصر انسانی» و «تو کوه هستی»‌ منتشر کرده است. موفقیت ویست را می‌توان به این دلیل دانست که او درمورد جنبه‌‎های روزمرۀ زندگی می‌نویسد؛ ازاین‌رو هر فردی صرف‌نظر از سطح اجتماعی - اقتصادی، رنگ پوست یا جنسیت می‌تواند از نوشته‌های او بهره‌مند شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۸۵۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۵۰۰
۲۷,۷۵۰
۵۰%
تومان