دانلود و خرید کتاب مقدمه ای بر اپتیک کوانتومی کریستوفر سی. گری ترجمه محسن سربیشه ئی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مقدمه ای بر اپتیک کوانتومی

کتاب الکترونیکی «مقدمه ای بر اپتیک کوانتومی» نوشتهٔ کریستوفر سی. گری و پیتر نایت با ترجمهٔ محسن سربیشه ئی و فاطمه اشرف مقیمی و کورش جاویدان و ویرایش جواد اخترشناس و هانیه اسدپور فعال مشهد در انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد چاپ شده است. این کتاب شامل مسائل متعدد به‌عنوان تمرین و یک کتاب‌شناسی جامع است.

درباره کتاب مقدمه ای بر اپتیک کوانتومی

این کتاب به معرفی مقدماتی مبانی اپتیک کوانتومی، مطالعۀ ماهیت کوانتومی نور و برهم‌کنش آن با ماده می‌پردازد.‌ ارائهٔ مطالب تقریباً به‌طور کامل به میدان کوانتیدۀ الکترومغناطیسی اختصاص دارد. عناوین ارائه‌شده در کتاب مقدمه‌ای بر اپتیک کوانتومی شامل کوانتش ‌میدان تک‌مدی در یک کاواک، کوانتش میدان‌های چند‎مدی، فاز کوانتومی، حالت‌های همدوس، توزیع شبه‌احتمالی در فضای فاز، ‌برهم‌کنش‌های اتم - میدان، مدل جینز - کامینگز، نظریۀ همدوسی کوانتومی، تقسیم‌کننده‌‎های باریکه و تداخل‌سنج‌‎ها، حالت‌های ‌غیرکلاسیکی میدان با فشردگی و غیره، تست‌های واقع‌گرایی موضعی با فوتون‌های درهم‌تنیده از تبدیل فروافتی، تحقّق تجربی ‌الکترودینامیک‎ ‎کوانتومی کاواک، یون‌های درتله‌افتاده، واهمدوسی و چند کاربرد به فرایندهای اطلاعات کوانتومی، به‌خصوص ‌رمزنگاری کوانتومی است. 

کتاب مقدمه ای بر اپتیک کوانتومی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب حاضر برای دانشجویان سال‌های آخر کارشناسی که دروس اپتیک کوانتومی را انتخاب کرده و قبلاً درس مکانیک کوانتومی ‌را گذرانیده‌اند و نیز برای دانشجویان سال‌های اول و دوم تحصیلات تکمیلی نوشته شده است.‌

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۱۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۶۴,۵۰۰
تومان