دانلود و خرید کتاب در جست و جوی نمو ویکتوریا ساکسون ترجمه زینب طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در جست و جوی نمو اثر ویکتوریا ساکسون

کتاب در جست و جوی نمو

معرفی کتاب در جست و جوی نمو

کتاب در جست‌وجوی نمو نوشتۀ ویکتوریا ساکسون با ترجمۀ زینب طاهری و ویرایش سپیده پاشایی در انتشارات دلتا به چاپ رسیده است. این کتاب، داستانی کارتونی و رنگارنگ دارد و مناسب ردۀ سنی ۵ تا ۱۰ سال است. داستان، ماجرای دلقک‌ماهی کوچکی به نام نمو را روایت می‌کند که ماجراجویی‌اش او را با خطرات شکارچیان روبه‌رو می‌کند و به دام یک غواص می‌اندازد. مارلین، پدر نمو در جست‌و‌جوی او است.

درباره کتاب در جست و جوی نمو

کتاب در جست‌وجوی نمو داستانی کارتونی و رنگارنگ دارد و مناسب ردۀ سنی ۵ تا ۱۰ سال است. داستان دربارۀ دو دلقک‌ماهی است. آن پایین‌پایین‌ها، زیر اقیانوس، نمو و پدرش، مارلین زندگی می‌کردند. نمو و پدرش خیلی کوچک بودند. همۀ دلقک‌ماهی‌ها ریزه‌میزه هستند. مارلین از ماهی‌های بزرگ می‌ترسید و همیشه کنار نمو بود و ازش مراقت می‌کرد. اجازه نمی‌داد نمو از خانۀ کوچکشان دور شود. تا اینکه اولین روز مدرسۀ نمو رسید. نمو که ذوق زده بود به مدرسه رفت و آنجا با چند ماهی دیگر دوست شد. 

یک روز معلم علوم، بچه‌های کلاس نمو را به گردش برد. نمو و دوستانش کمی شیطنت کردند و از گروه دور شدند. مارلین که آنجا هم نمو را تنها نمی‌گذاشت به سراغش رفت و با او دعوا کرد. نمو که جلوی دوستانش خجالت کشیده بود عصبانی شد و آن‌قدر شنا کرد تا به نزدیکی سطح آب رسید. جایی که یک قایق آنجا شناور بود. نمو گیر یک غواص افتاد. غواص نمو را به داخل قایق انداخت و مارلین هر کاری کرد نتوانست نمو را نجات دهد. قایق از آنجا دور شد. حالا مارلین می‌خواهد هر طور شده نمو را نجات دهد. نمو پس از جدا شدن از پدرش مجبور می‌شود به تنهایی زندگی کند. آیا مارلین موفق می‌شود نمو را پیدا کند؟

داستان کارتنی درجست‌و‌جوی نمو به‌شکلی است که کودکان عاشق صفحه‌های تمام رنگی آن خواهند شد؛ زیرا تصاویر جالبی دارد. صفحات پر از کلمات نیستند؛ بنابراین برای بچه‌های کوچک‌تر که نمی‌توانند مدت طولانی بی‌حرکت بنشینند، خواندنی و عالی است.

یک پویانمایی معروف نیز دربارۀ داستان نمو ساخته شده است با همین عنوان در جست‌وجوی نمو Finding Nemo که آن هم داستان یک دلقک‌ماهی به نام نمو را به نمایش می‌گذارد. پدر نمو هم که در این پویانمایی او را گم کرده و در جست‌وجویش است به‌تدریج متوجه می‌شود نباید در مراقبت از پسرش آن‌قدر سختگیری می‌کرد. این پویانمایی جایزۀ اسکار در ۲۰۰۳ را دریافت کرد و جزو پویانمایی‌های برتر جهان است.

خواندن کتاب در جست و جوی نمو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به والدین علاقه‌مند به خواندن داستان برای کودکان و نیز کودکان دوستدار کتاب‌های رنگارنگ و مصور پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۲۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان