دانلود و خرید کتاب نوآوری در پرداخت ها بانک جهانی ترجمه سارا راه چمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نوآوری در پرداخت ها اثر بانک جهانی

کتاب نوآوری در پرداخت ها

نویسنده:بانک جهانی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نوآوری در پرداخت ها

کتاب نوآوری در پرداخت ها تألیف بانک جهانی و ترجمۀ سارا راه چمنی و ویراستهٔ شاهین کریم زاده است و انتشارات به‌پویش آن را منتشر کرده است. کتاب نوآوری در پرداخت ها فرصت‌ها و چالش‌ها برای اقتصادهای درحال‌توسعه و بازارهای نوظهوررا بررسی می‌کند. در راستای نیل به این هدف، کتابْ مهم‌ترین نوآوری‌ها در زمینۀ شیوه‌های پرداخت و تأثیرات و پیامدهای کلیدی آن‌ها بر کاربران، بانک‌ها و سایر ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت، تنظیم‌کنندگان مقررات و ساختار کلی بازار پرداخت را شرح می‌دهد.

درباره کتاب فرصت‌ها و چالش‌ها برای اقتصادهای درحال‌توسعه و بازارهای نوظهور

این کتاب تأکید ویژه‌ای بر چگونگی بهره‌مندی بازارهای نوظهور و اقتصادهای در حال رشد دارد. موضوعاتی که در کتاب فرصت‌ها و چالش‌ها برای اقتصادهای درحال‌توسعه و بازارهای نوظهور بررسی می‌شوند عبارت‌اند از: از نوآوری در پرداخت به‌منظور هزینه‌های پرداخت، راحتی، دسترسی آسان، مشارکت افراد و شرکت‌ها و توسعه جهشی روش‌های پرداخت و فعالیت‌های اقتصادی آنان.

این مقاله محصولی از کارکنان بانک جهانی به همراه کمک‌هایی از اشخاص خارجی است. یافته‌ها و نتایج بیان شده در این اثر لزوماً منعکس کننده دیدکاه بانک جهان، هیأت اجرایی و یا دولت‌هایی که نمایندگی آن را می‌کند نیست.

خواندن کتاب فرصت‌ها و چالش‌ها برای اقتصادهای درحال‌توسعه و بازارهای نوظهور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای افراد علاقه‌مند به مسائل اقتصادی روز دنیا مناسب است.

بخشی از کتاب فرصت‌ها و چالش‌ها برای اقتصادهای درحال‌توسعه و بازارهای نوظهور

«نوآوری در پرداخت بانک‌های مرکزی را در نقش‌های معمول خود به عنوان اپراتور، ناظر، تنظیم‌کننده قواعد و کاتالیزور تغییر نیز به چالش می‌کشد. از آن‌جایی که نوآوری‌ها در حال باز تعریف مفهوم پول هستند، بانک‌های مرکزی باید از دستورالعمل‌های معمول خود در زمینه پرداخت‌ها فراتر روند. ترکیب سنتی و جدید ریسک‌ها و علل بالقوه شکست بازارها، بانک‌های مرکزی را به ارزیابی جدید و تجدید نه فقط سیاست‎‌ها بلکه سازمان، فعالیت‌ها، ابزارهای داخلی و ارتقای سطح همکاری آن‌ها با مقامات و ذی‌نفعان فرا می‌خواند...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان