دانلود و خرید کتاب کائنات هوای شما را دارد گابریل برنستاین ترجمه سرور حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کائنات هوای شما را دارد اثر گابریل برنستاین

کتاب کائنات هوای شما را دارد

معرفی کتاب کائنات هوای شما را دارد

کتاب کائنات هوای شما را دارد نوشتهٔ گابریل برنستاین و ترجمهٔ سرور حیدری است. این اثر فاخر توسط انتشارات آتیسا منتشر شده است. و به موضوع گذر از ترس‌های درونی به نوری به اسم ایمان اشاره می‌کند.

درباره کتاب کائنات هوای شما را دارد

در اصل در کتاب کائنات هوای شما را دارد لازمه‌ی رسیدن به آرامش، رهایی از بند ترس و تسلیم شدن در برابر خواست خداوند آموزش داده می‌شود که این امر به کمک نیروی عشق امکان‌پذیر می‌شود.

اگر در زندگی سردرگم و ناامید هستید راهکارهای الهی کتاب کائنات هوای شما را دارد به شما کمک می‌کند تا با کمک جهان هستی از خواب غفلت بیدار شوید، از کنترل زندگی دست بردارید و موانع را از بین ببرید. 

هدف اصلی نویسنده از نگارش کتاب کائنات هوای شما را دارد این است که مخاطبان با انجام دادن تمرینات معنوی ارائه شده در کتاب به فردی آگاه تبدیل می‌شوند و در مقابل مشیت الهی سر تسلیم فرو خواهند آورد. این کتاب از تمرینات متعددی برخوردار است که هر فردی می‌تواند با توجه روحیه خود هر یک از آن‌ها را انتخاب کرده و انجام دهد، در واقع هیچ اجباری برای انجام کلیه تمرینات ارائه شده در کتاب وجود ندارد.


خواندن کتاب کائنات هوای شما را دارد به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به طرفدارن روان‌شناسی عمومی و همه افرادی که به دنبال راهی برای از تاریکی و ترس‌ها به سمت روشنایی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کائنات هوای شما را دارد

با اخذ تصمیم‌های اشتباه که ناشی از ذهنیت نادرست بود و برای دستیابی به احساس امنیت دوباره به اعماق تاریکی سقوط کردم و این بار علاوه بر افسردگی شدیدتر، اعتیاد نیز داشتم. یک روز صبح که کف اتاقم نشستم و از مواد مخدر و مشروبات الکلی فاصله گرفته بودم

به یاد همان انرژی قبلی افتادم و به مانترای مادرم برگشتم و با خودم سو، هام، سو، هام، سو، هام را زمزمه کردم. بلافاصله با احساس عشق قبلی دوباره پیوند خوردم. گویی با کمک بال‌های فرشته‌های نامرئی از زمین بلند شدم تا بدون هیچ ترس و نگرانی در مسیر صحیح برای زندگی جدیدم گام بردارم. به این ترتیب بار دیگر راه خود را یافتم.

از آن روز به بعد با خودم عهد بستم هرگز به منبع واقعی عشق پشت نکنم. طی ده سال گذشته یک سفر معنوی داشتم تا رابطه‌ام را با این عشق تقویت کنم. چنین عشقی برای برخی به عنوان خدا، روح، حقیقت یا شعور شناخته شده است؛ اما امروزه در فرهنگ لغت از آن به عنوان کائنات یاد می‌شود و در کتابم از این واژه‌ها به جای یک‌یگر استفاده کرده‌ام.

نظرات کاربران

کاربر 8581186
۱۴۰۳/۰۲/۰۴

بسیار عالی است

Neda Pakdaman
۱۴۰۲/۱۱/۲۸

عالیه برای کسانی که بتونن باهاش ارتباط برقرار کنند و درکش کنن

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان