دانلود و خرید کتاب اوتیسم پگی جی. پارکس ترجمه محمدجواد رحیمیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اوتیسم

کتاب «اوتیسم» نوشتۀ پگی جی. پارکس و ترجمۀ محمدجواد رحیمیان است و نشر راه طلایی آن را منتشر کرده است. کتاب اوتیسم اطلاعات مفیدی را دربارۀ اختلال اوتیسم در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

درباره کتاب اوتیسم

اوتیسم نوعی از اختلال رشد است و طیف وسیعی از اختلالات پیچیده را در برمی‌گیرد که به شکل‌های مختلف در سال‌های اولیۀ کودکی ظاهر می‌شود. مسئلۀ مهم در برخورد با این بیماری آگاهی پیداکردن از آن است چرا که اگر افراد در دوران کودکی و هرچه زودتر متوجه این بیماری شوند می‌توانند منابع حمایتی را فراهم کنند. این اختلال همچنین موجب می‌شود که افراد در توانایی‌های ذهنی و ارتباطات اجتماعی متفاوت باشند بنابراین هرچه آگاهی بیشتری دربارۀ این تفاوت‌ها وجود داشته باشد، جامعه بهتر می‌تواند با این افراد تعامل داشته باشد. از طرف دیگر خانواده‌هایی که از فرزندانی با این اختلال نگهداری می‌کنند راحت‌تر می‌توانند زندگی کنند و کودکانشان هم در کنار کودکان سالم بهتر رشد می‌کنند. کتاب اوتیسم تلاش کرده است تا اطلاعات مناسب را دربارۀ بیماری اوتیسم فراهم و سازماندهی کند تا خواننده بتواند به بهترین نحو از آن استفاده کند و درک او را از موضوع افزایش دهد.

فهرست مطالب کتاب اوتیسم عبارت است از: «پیشگفتار»، «اوتیسم در یک نگاه»، «اوتیسم چیست؟»، «نقل‌قول‌هایی از منابع اولیه»، «حقایق و تصاویر»، «علت اوتیسم چیست؟»، «نقل‌قول‌هایی از منابع اولیه»، «حقایق و تصاویر»، «درمان‌های مربوط به اوتیسم چقدر مؤثر است؟»، «نقل‌قول‌هایی از منابع اولیه»، «حقایق و تصاویر»، «آیا تحقیقات جدید می‌تواند از اوتیسم جلوگیری کند یا آن را بهبود ببخشد؟»، «افراد کلیدی و گروه‌های مدافع»، «سازمان‌های مرتبط»، «یادداشت منابع»، «لیست جداول و نمودارها» و «دربارۀ نویسنده».

خواندن کتاب اوتیسم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به محققان و پژوهشگران حوزۀ اوتیسم و خانواده‌هایی که از فرزندان با اختلال اوتیسم نگهداری می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب اوتیسم

«اوتیسم اختلالی بسیار پیچیده است که بر روی توانایی‌های ذهن در زمینۀ رشد مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی تأثیر می‌گذارد. اوتیسم یکی از پنج مورد شناخته شده از اختلال رشد است که به‌عنوان اختلال طیف اوتیسم (ASDs) شناخته می‌شود. این طیف شامل اختلال اوتیسمی (که معمولاً اوتیسم نامیده می‌شود)، سندروم آسپرگر، و دو نوع شدید و کمیاب از اوتیسم شامل سندروم رت و اختلال فروپاشی دوران کودکی است. پنجمین نوع اختلال طیف اوتیسم اختلال فراگیر رشد است که مشخص نشده (PDD-NOS)، اختلالی که زمانی تشخیص داده می‌شود که کودک نشانه‌های اوتیسم را دارد،‌اما لزوماً تمام معیارهای مربوطه را برای اوتیسم ندارد. ازآنجا که اوتیسم گونه‌های بسیار زیاد و متفاوتی دارد، نمی‌توان به‌آسانی آن را تعریف کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان