دانلود و خرید کتاب رفع اختلاف درمانی جولیت گراشه ترجمه مهدی سجودی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رفع اختلاف درمانی اثر جولیت گراشه

کتاب رفع اختلاف درمانی

معرفی کتاب رفع اختلاف درمانی

کتاب «رفع اختلاف درمانی» نوشتۀ جولیت گراشه و ترجمۀ مهدی سجودی مقدم است و انتشارات مهراندیش آن را منتشر کرده است. کتاب رفع اختلاف درمانی به خوانندگان کمک می‌کند تا با اختلافات به شکل سازنده مواجه شوند.

درباره کتاب رفع اختلاف درمانی

به‌وجودآمدن اختلاف عقیده و ناسازگاری در زندگی اجتماعی اجتناب‌ناپذیر است. اگر انسان‌ها تنها و به‌دوراز اجتماع زندگی می‌کردند شاید هرگز با مشکلاتی مثل عدم سازگاری مواجه نمی‌شدند. نکتۀ مهم و جالب اینجاست که اغلب اختلاف‌ها با کسانی پیش می‌آید که افراد بیش از هم دوستشان دارند و از قضا جدی‌ترین‌ها هم با همان‌ها به وجود می‌آید.

اختلاف دیدگاه برای هیچ‌کس خوشایند نیست و معمولاً وقتی مسئله‌ای پیش می‌آید ممکن است باعث سردرگمی، آزار، و حتی هراس و وحشت شود. افراد در چنین موقعیت‌هایی وقتی به سراغ اختلاف‌نظرها و حل‌وفصل آن می‌روند، باید نسبت به عواطف خود و طرف مقابلشان آگاهی داشته باشند.

اختلاف‌نظر همیشه تلخ و منفی نیست گاهی کشمکشی برای پیداکردن زمینۀ مشترک بین ۲ فرد تلقی می‌شود. کتاب رفع اختلاف درمانی بعضی از مهارت‌های اساسی را توضیح می‌دهد و به خوانندگان می‌آموزد وقتی به دیدگاه های طرف مقابل گوش میدهند، با رعایت احترام برای پیدا کردن راه حل هایی برای مشکلات و و رسیدن به منافع مشترک تلاش کنند. جولیت گراشه که از تشکیل دهندگان مجمع یادگیزی صلح است و مهارت‌های رفع اختلاف را به بچه‌ها آموزش می‌دهد، در کتاب رفع اختلاف درمانی تلاش کرده است تا مخاطبانش را از این مسئله آگاه کند که اگر بدانند چگونه به شکلی سازنده با اختلاف ها مواجه شوند، می توانند قدرتمندتر و با حس اعتماد بیشتر از تعارضات و ناسازگاری های زندگی خارج شوند.

کتاب رفع‌اختلاف درمانی مثل سایر جلدهای مجموعۀ کمک پریان با جملات،‌کوتاه،‌روان و آرامش‌بخش به همراه تصاویر جالب و زیبا نظر خوانندگانی را جلب می‌کند که درگیر اختلافات هستند و احتمالاً حوصلۀ متن‌های پیچیده را ندارند و به آن‌ها برای رسیدن به آرامش و نتیجۀ خوب کمک می‌کند.

 خواندن کتاب رفع اختلاف درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های روان شناسی و دوستداران کتاب‌های خودیاری و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رفع اختلاف درمانی

«اختلافات یک بخش طبیعی و غیرقابل‌اجتناب زندگی هستند. آن‌ها زمانی رخ می‌دهند که عقیده‌ها یا اولویت‌های مردم با هم تفاوت دارند. ما در طول زندگی خود با مردمی مواجه می‌شویم که در قیاس با ما چیزها را به‌گونه‌ای متفاوت می‌بینند. حرفی نیست،‌این همان چیزی است که زندگی را جالب می‌کند.

 Conflicts are normal, unavoidable part of life. They occur when opinions or priorities differ between people. Throughout our lives we will encounter people who see things differently than we do. That's OK. That's what makes life interesting

بعضی از مردم از اختلاف‌نظر به‌عنوان فرصتی برای ترویج ایده‌هایشان و آموختن چیزی جدید استقبال می‌کنند. 

.some people actually welcome conflict as an opportunity to expand their ideas and to learn something new


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان