دانلود و خرید کتاب شفای تن لوئیز ال. هی ترجمه ترانه دبیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شفای تن اثر لوئیز ال. هی

کتاب شفای تن

معرفی کتاب شفای تن

کتاب شفای تن نوشتهٔ لوئیز ال. هی و ترجمهٔ ترانه دبیر است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی دلایل ذهنی برای بیماری‌های جسمی (فیزیکی) و روش متافیزیکی غلبه بر آن.

درباره کتاب شفای تن

کتاب شفای تن که درمورد خوب‌زیستن سخن گفته، درهای متعددی را باز کرده که باعث شده نویسنده در همه‌جا دوستان فراوانی پیدا کند. لوئیز ال. هی گفته هر جا که قدم می‌گذارد یا سفر می‌کند، افراد زیادی را می‌بیند که کتاب‌ کهنه‌شدهٔ او را در کیف یا جیب‌هایشان حمل می‌کنند. «شفای تن»، این کتاب کوچک، هیچ‌کسی را درمان نمی‌کند؛ بلکه درون شما را بیدار می‌کند تا تواناییِ رسیدن به درک پروسهٔ شفای خود را داشته باشید. نویسنده گفته است که ما بايد تعادل بدن بين روح و جسممان را رعايت كنيم و باید مواظب بدن خود باشیم و خوب از آن مراقبت کنیم و باید طرز فكری مثبت دربارهٔ خودمان در زندگی داشته باشیم؛ همچنین یک رابطهٔ قوی معنوی. وقتی این سه چیز با هم اتفاق بیفتد و تعادل ایجاد کند، ما از زندگی خود به وجد می‌آییم. پیشنهاد او به ما این است که یک فهرست از تمام دردها و ناراحتی‌های خود تهیه کنیم و به‌دنبال دلایل ذهنی و روحی آن بگردیم. ما به یک فرمی می‌رسیم که نشان‌دهندهٔ آگاهی از وجود خودمان است. چند عبارت تأکیدی را انتخاب کنیم و به‌مدت یک ماه آن‌ها را انجام دهیم. این کمک می‌کند تا ما زمینه‌ها و نگرش‌های قدیم را که مدت‌های طولانی با خود داشته‌ایم، خنثی کنیم و دور بیندازیم.

خواندن کتاب شفای تن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لوئیز ال. هی

لوئیز ال. هی نویسنده، سخنران انگیزشی و مؤسس «خانۀ هی» است. او در سال ۱۹۲۶ در لس‌آنجلسِ آمریکا به دنیا آمد. او یکی از مشهورترین نویسندگان در حوزۀ خودشناسی است. کتاب مشهور «شفای زندگی» و کتاب «شفای تن» از همین نویسنده منتشر شده است. او در موسسۀ خود همراه با نویسندگان و ناشران دیگر در حوزۀ خودشناسی، به تدریس آموزه‌های خود می‌پردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان