دانلود و خرید کتاب فرمول املاک ثروت ساز سیروس سیدقلعه جوزدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرمول املاک ثروت ساز اثر سیروس سیدقلعه جوزدانی

کتاب فرمول املاک ثروت ساز

معرفی کتاب فرمول املاک ثروت ساز

کتاب فرمول املاک ثروت‌ساز نوشتۀ سیروس سیدقلعه جوزدانی در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است. کدام ملک را بخرم، بسازم، بفروشم، نگه دارم، متحول کنم؟ پاسخ این پرسش‌ها را می‌توان در این کتاب پیدا کرد؛ زیرا اولین مرجع کاربردی برای آشنایی با اسرار دنیای املاک به شمار می‌رود.

درباره کتاب فرمول املاک ثروت ساز

همۀ ما زندگی فردی و اجتماعی خود را در املاک تجربه می‌کنیم. در یک ملک متولد می‌شویم، بزرگ می‌شویم و زندگی می‌کنیم. املاک ساختاری جدایی‌ناپذیر از زندگی مادی ما هستند. بر همین مبنا، ملک فقط کالای اقتصادی نیست، بلکه بخشی مهم و تأثیرگذار از شخصیت و اعتبار ما در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی است. املاک بخش مهمی از سرمایۀ مادی افراد را تشکیل می‌دهند. برای بسیاری از افراد، مهم‌ترین بخش از اموال مادی را در بر می‌گیرد. ملک گران‌ترین دارایی بیشتر افراد در هر جامعه‌ای است. همه می‌خواهند بهترین و باارزش‌ترین خانه و آپارتمان را داشته باشند. گران‌ترین دفتر کار، زیباترین باغ و ویلا و داشتن املاک هرچه بیشتر از خواسته‌های افراد و موفقیت در آن یکی از آرزوهای آدم‌ها در هر دوره‌ای بوده است.

سرمایه‌گذاری در ملک معمولاً مهم‌ترین تحول مالی در زندگی هر فردی محسوب می‌شود؛ به‌همین دلیل پرسش‌های مشترک زیادی برای هر آدمی در این باره همواره مطرح هستند: کدام ملک را انتخاب کنم؟ کدام ملک را بفروشم؟ آیا ملک خود را نگه دارم؟ آیا ملکم را بسازم و یا متحول کنم؟ آیا در این ملک سرمایه‌گذاری کنم؟ این‌ها و پرسش‌های بسیار دیگر در کتاب فرمول املاک ثروت‌ساز مطرح شده‌اند و نویسنده تلاش کرده به آن‌ها پاسخ درخور بدهد. سیروس سیدقلعه جوزدانی سال‌ها فعالیت حرفه‌ای و تخصصی در عرصه‌های مختلف ساختمان و ملک داشته  و با رویدادها و تجربیات بسیاری در این عرصه مواجه شده است. این فعالیت‌ها و آموخته‌ها، دانش ناب و کاربردی و نکات ارزشمندی برای او گرد آورده است.

موفقیت در دنیای املاک نیازمند شناخت کامل از املاک است و هدف نویسنده نیز از نوشتن کتاب فرمول املاک ثروت‌ساز ارائۀ شناخت درست به مخاطب است. پرسش‌های مطرح‌شده در کتاب هر یک نیازمند پاسخ‌های درست و هوشمندانه هستند، پاسخی که بتواند با تصمیم منطقی در کلیت روند زندگی آدم‌ها مؤثر باشد. این کتاب تلاش می‌کند با بیان و معرفی تمامی ویژگی‌ها و ارزش‌های املاک و نیز توضیح ساختارها و راهکارها و مقیاس‌های کاربردی خواننده را در شناخت و موفقیت در دنیای املاک یاری دهد. فرمول املاک ثروت‌ساز کتاب راهنما برای سرمایه‌گذاری و شناخت و ارزش‌گذاری ملک است.

خواندن کتاب فرمول املاک ثروت ساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۰ صفحه

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۰ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان