دانلود و خرید کتاب فرمول موفقیت در املاک سیروس سیدقلعه جوزدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرمول موفقیت در املاک اثر سیروس سیدقلعه جوزدانی

کتاب فرمول موفقیت در املاک

معرفی کتاب فرمول موفقیت در املاک

کتاب فرمول موفقیت در املاک نوشتهٔ سیروس سیدقلعه جوزدانی است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. چگونه می‌توانید مالک یک خانه، آپارتمان، مغازه، کارخانه، دفترکار، باغ، ویلا و ... بشوید؛ این کتاب مخصوص کسانی است که می‌خواهند در دنیای املاک موفق شوند.

درباره کتاب فرمول موفقیت در املاک

اگر از همه افراد سوال شود آیا می‌خواهید موفقیت‌های ملکی ارزشمند و چشمگیری داشته باشید؟ قطعاً همه در مورد آرزوهای ملکی خود سخن خواهند گفت.

همه افراد می‌خواهند: بهترین و با ارزش‌ترین خانه و آپارتمان را داشته باشند، گران‌ترین محل کار مغازه، دفتر کار، کارخانه را داشته باشند، زیباترین و با صفا‌ترین اماکن تفریحی، باغ، ویلا و … را داشته باشند، همه افراد دوست دارند املاک بیشتر و موفقیت‌های ملکی با بیشتری داشته باشند.

موفقیت در دنیای املاک یکی از مهم‌ترین آمال و آرزوهای همه انسان‌ها در تمام دوران‌ها بوده و خواهد بود.

در ساختار موفقیت املاک هیچ محدودیتی وجود ندارد هر یک از ما بارها به افرادی برخورده‌ایم که صاحب خانه و املاک مورد نظر خود شده‌اند و دنبال موفقیت‌های بیشتر هستند و افرادی را می‌شناسیم که هیچ موفقیتی ملکی به‌دست نیاورده اند.

همه افراد مرتباً این سوألات را از خود می‌پرسند: چرا من نتوانسته‌ام صاحب خانه بشوم؟ چگونه می‌توانم صاحب خانه بهتری بشوم؟ چرا سرمایه‌گذاری ملکی من نتیجه درست نداشته است؟ چرا در دنیای املاک برخی از افراد موفق‌تر هستند؟ کدام افراد در دنیای املاک موفق‌تر هستند؟ چرا؟ فرمول موفقیت این افراد چیست؟ آیا افراد موفق مهره مار دارند؟ راهکارها و ترفندهای و قوانین موفقیت چیست؟ آیا با توجه به وضعیت اقتصادی من، امکان سرمایه‌گذاری ملکی برای من وجود دارد؟ چگونه می‌توانم؟

پاسخ دادن به این سوال‌ها و سوال‌های مشابه مبحثی است که در کتاب فرمول موفقیت در املاک به آنها پرداخته شده است.

این کتاب تلاش دارد با بررسی و تحلیل روند موفقیت در دنیای املاک با معرفی روش‌ها و راهکارهای کاربردی، یاریگر شما برای گرفتن تصمیم‌ها و اقدام‌های بهتر و مناسب ترو نتیجه بخش‌تر ملکی باشد.

خواندن کتاب فرمول موفقیت در املاک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

پیش از اینکه ملکی را بخرید یا در پروژه‌ای سرمایه‌گذاری کنید این کتاب را بخوانید.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۱۰۸,۷۸۰
۷۶,۱۴۶
۳۰%
تومان