دانلود و خرید کتاب ژنتیک معنوی شما رابرت هولدن ترجمه میترا سلیمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ژنتیک معنوی شما اثر رابرت هولدن

کتاب ژنتیک معنوی شما

معرفی کتاب ژنتیک معنوی شما

کتاب ژنتیک معنوی شما نوشتهٔ رابرت هولدن و ترجمهٔ میترا سلیمانی است. انتشارات گیوا این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی توضیح درمورد خوشبختی.

درباره کتاب ژنتیک معنوی شما

کتاب ژنتیک معنوی شما یا «خوشبختی» (جلد دوم)، به قلم یک روان‌شناس، نویسنده و مجری تلویزیون بریتانیایی که در زمینهٔ روان‌شناسی مثبت‌گرا و بهزیستی کار می‌کند، نوشته شده است. این اثر با هدف دستیابی به خوشبختی و ایجاد تحول مثبت نوشته شده است. این کتاب در شش بخش، ۲۴ گفتار ارائه کرده است. در بخش اول تحت‌عنوان «درود بر خوشبختی»، فرشتهٔ خوشبختی، گفت‌وگو دربارهٔ خوشبختی، تعریف خوشبختی حقیقی و منحنی یادگیری جدید تعریف شده است. بخش دوم تحت‌عنوان «ژنتیک معنوی شما»، گفتارهایی دربارهٔ مسیر معنوی، حکایت دو انسان، ترس از فقدان خوشبختی و به‌دنبال سروربودن ارائه شده است. سومین بخش این کتاب، راه‌های رسیدن به خوشبختی را در چهار گفتار ارائه می‌کند که عبارت از انتخاب خوشبختی، قرارداد خوشبختی، ترس از خوشبختی و صد روش شکرگزاری است. چهارمین بخش این کتاب تحت‌عنوان «هر روز فراوانی بیشتر» و پنجمین بخش آن خود با عنوان «عشق و خوشبختی» ارائه شده است.

رابرت هولدن (Robert Holden) در کتاب ژنتیک معنوی شما (Be Happy) سعی دارد در یافتن پاسخ پرسش مهمّ «من که هستم»، ما را یاری کند و در قدم بعدی در مسیری قرارمان دهد که بهترین چیزهایی که به ما احساس خوشبختی می‌دهد، پیدا کنیم و به ریشه‌یابی علت رنج‌هایمان بپردازیم؛ در حقیقت هدف این اثر که بر اساس مجموعه سمینارهای «خوشبختی» از این نویسنده تدوین شده، این است که بتوانیم شادی گمشده‌مان را به دست آوریم؛ چراکه رابرت هولدن معتقد است خوشبختی «آواز فراموش‌شده» هر انسانی است؛ پس لازم است برای اینکه این آواز در زندگی ما طنین‌انداز شود، قدم‌های نخست را برداریم. با او همرا شوید.

خواندن کتاب ژنتیک معنوی شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ژنتیک معنوی شما

«اگر در دورهٔ خوشبختی روی خودتان کار کنید، شما ناچار می‌شوید همهٔ وجودتان را در دوره بیاورید، نه فقط قسمت خوش‌آیند آن را. برای رسیدن به این مهم، من شما را تشویق می‌کنم. گروهی چندین قانون اساسی را وضع کرده‌اند. این قانون‌های بزرگ و اساسی نوشته و پخش می‌شود. توافق آگاهانه و تعهد به این‌که ما مایل هستیم چگونه با یکدیگر رفتار کنیم؟ این قانون‌ها راهی هستند که فرهنگ و محیط ما را می‌سازند. هر کدام از ما که آن را احساس و بدان عمل کنیم، محترم هستیم و احساس امنیت می‌نماییم.

حالا قانون‌های بزرگ و اساسیِ این دوره را برایتان شرح می‌دهم. این قانون‌ها شامل بایدها و نبایدهاست؛ و برای تشویق شما طراحی شده‌است، تا با تمام وجود در این دوره شرکت کنید. نمی‌خواهم همهٔ آن‌ها را ردیف کنم؛ اما نبایدها را می‌نویسم:

۱. سعی نکنید خوب به نظر برسید! فقط واقعی باشید؛

۲. مثبت نباشید؛ اما واقعی باشید؛

۳. خوب نباشید؛ اما خودتان باشید.

پس از هشت هفته، شما در بسیاری از مکان‌ها وارد می‌شوید. هر کدام از ما این ظرفیت را داریم که برای همیشه زندگی‌مان را غنی کنیم. این کار ضروری‌ست. بدین ترتیب است که شما احساس می‌کنید به‌راستی در این دورهٔ خوشبختی شرکت کرده‌اید. با این کار شما توانمند می‌شوید که با خودتان صادقانه رفتار کنید. بدین ترتیب، حقیقت عمیق‌تری درمورد خوشبختی و فقدان خوشبختی آشکار می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۶۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۶,۹۰۰
تومان