دانلود و خرید کتاب خنده درمانی راهی به سوی تندرستی و آرامش سارا دین پرست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خنده درمانی راهی به سوی تندرستی و آرامش اثر سارا دین پرست

کتاب خنده درمانی راهی به سوی تندرستی و آرامش

دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خنده درمانی راهی به سوی تندرستی و آرامش

کتاب «خنده درمانی راهی به سوی تندرستی و آرامش» نوشتۀ سارا دین پرست است و انتشارات عصر کنکاش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب خنده‌ درمانی راهی به‌سوی تندرستی و آرامش

صلح و آرامش جهانی در قدم اول وقتی ممکن خواهد شد که فرد با خود، خانوادهٔ خود، با جامعه و جهان آشتی باشد آن وقت است که می‌تواند این آرزو را تحقق ببخشد و امید به آرامش و صلح جهانی داشته باشد. زندگی همواره با درد،‌رنج و مشکلات همراه بوده است به همین دلیل فکرنکردن به گذشته و نگرانی برای آیند کار بسیار دشواری است. خنده به افراد کمک می‌کند تا مشکلات کوچک و بزرگ را مهار کرده و با آن‌ها راحت‌تر مواجه شود.

امروزه خنده‌درمانی جایگاه ویژه‌ای در طب مکمل دارد. پژوهشگرانی که در مورد خنده تحقیقات انجام داده‌اند، به این نتیجه رسیده‌اند که خنده نه‌تنها بر روی مشکلات و بیماری‌های روحی و روانی مؤثر واقع می‌شود؛ بلکه در ازبین‌بردن بسیاری از مشکلات جسمی مانند گرفتگی عروق، مشکلات قلبی هم اثر دارد به همین دلیل خنده‌درمانی در سال‌های اخیر به‌عنوان یک روش درمانی استفاده می‌شود.

سارا دین‌پرست در کتاب خنده‌درمانی راهی به‌سوی تندرستی و آرامش تلاش کرده است تا خوانندگان را با خنده‌درمانی، منابع فیزیولوژیک، روان‌شناختی و اهداف آن آشنا کند و راهکارهای آشتی‌دادن فرد با خود و با جهان از طریق خنده‌درمانی را ارائه دهد.

فهرست مطالب کتاب خنده‌درمانی راهی به‌سوی تندرستی و آرامش عبارت است از: «پیشگفتار»، «کلیات»، «خنده‌درمانی»، «منافع خنده»، «هدف‌های متعالی خندیدن»، «رهاکردن خنده از قیدوبند دلیل و برهان»، «بهبود روابط با دیگران»، «خنده و ارتباط آن با یوگا»، «چرا امروز باید بیشتر از گذشته بخندی»، «بیش از حد جدی بودن»، «گرانی معالجه‌های پزشکی»، «برپایی صلح و آرامش جهانی»، «روش اجرا خنده‌درمانی»، «خنده‌درمانی برای چه کسانی نامناسب است»، مناسب‌ترین زمان و مکان خنده‌درمانی»، «مناسب‌ترین مکان»، «مناسب‌ترین زمان» و «منابع»

خواندن کتاب خنده‌ درمانی راهی به‌سوی تندرستی و آرامش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب های روان‌شناسی،‌ موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خنده‌ درمانی راهی به‌سوی تندرستی و آرامش

«هنگام خندیدن ما در لحظه حفظ می‌شویم و حتی اگر هم بخواهیم نمی‌توانیم به گذشته فکر کنیم و نگرانی آینده را داشته باشیم مگر اینکه خنده متوقف شود. اصلاً تقدس خنده در اینجاست که ما را در لحظه حفظ می‌کند،‌لذا معنای عبادت هم حضور و بی ذهنی است. کسی که در گذشته زندگی می‌کند و نگران اتفاقات آینده است زمان حال را از دست می‌دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

حجم

۸۱۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان