دانلود و خرید کتاب تکه نانی برای دلفین‌ها مرتضی محمودی زمان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکه نانی برای دلفین‌ها اثر مرتضی محمودی زمان

کتاب تکه نانی برای دلفین‌ها

انتشارات:انتشارات صریر
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تکه نانی برای دلفین‌ها

مرتضی محدودی‌زمان خاطرات پدرش حاج آقا علیرضا را در طول حماسه هشت سال دفاع مقدس، جمع آوری کرده است. حاصل این تاریخ‌نگاری در کتابی با عنوان تکه نانی برای دلفین‌ها منتشر شده است.


خلاصه کتاب تکه‌ نانی برای دلفین‌ها

حاج علیرضا محدودی زمان یکی از قهرمانان انقلاب ایران هستند که حضوری پر شور در هشت سال دفاع مقدس از خود به نمایش گذاشتند. مرتضی محدودی‌زمان با هدف حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، خاطرات شفاهی پدرش حاج علیرضا محدودی زمان را در قالب مصاحبه جمع‌آوری و مکتوب کرده است. کتاب تکه‌نانی برای دلفین‌ها با نقل کودکی حاج علیرضا آغاز می‌شود. کودکی ایشان در مسجد حاج عبدالله ارومیه گذشت. رشد در فضای یکی از قدیمی‌ترین مساجد ارومیه تاثیر بسزایی بر شکل‌گیری شخصیت حاج علیرضا محدودی داشت. این بزرگوار از دوران نوجوانی با فعالیت‌های انقلابی آشنا شد و حتی دوره‌ای را در زندان‌های ساواک گذراند. داستان از خلال روزهای انقلاب فراتر می‌رود و به سال‌های جنگ می‌رسد. روزهای پر شور و تلاشی که مطالعه آن با لذتی عجیب همراه است.

خواندن کتاب تکه‌ نانی برای دلفین‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

انقلاب ایران در سال ۵۷ و هشت سال دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ایران است. مطالعه پیرامون این سال‌های پر افتخار و کتاب تکه‌نانی برای دلفین‌ها را به تمام فرزندان ایران پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب تکه‌ نانی برای دلفین‌ها

روزی که بنده در مدرسه دستگیر شدم شنبه بود، پنج‌شنبه هفته قبل هیات را در منزل مرحوم حاج محمد مکاری پدر شهید علیرضا مکاری برگزار کردیم، علمداران هیات، علم‌ها را از خیابان امام تا فلکه زنجیر، خانه حاج محمد مکاری نصب کرده بودند. این موضوع باعث حساسیت ماموران شهربانی و ساواک شد، در نهایت، روز شنبه من دستگیر شدم، وقتی به شهربانی رسیدیم، متوجه شدم، شهید علیرضا مکاری و دیگران دوستان هم دستگیر شده‌اند. شماره‌ای بر روی سینه‌هایمان نصب کردند و از ما عکس‌برداری نمودند. تا آخر شب با ضرب و شتم بازجویی شدیم. قبلاً توسط حاج آقا عدنانی توجیه شده بودیم که در صورت دستگیری توسط ساواک تنها جواب شما در مورد فعالیت‌های هیات صرفاً فعالیت قرآنی و مذهبی خواهد بود. برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب تکه‌نانی برای دلفین‌ها، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان