دانلود و خرید کتاب پیامبر تبر آتشین مسلم ناصری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیامبر تبر آتشین اثر مسلم ناصری

کتاب پیامبر تبر آتشین

معرفی کتاب پیامبر تبر آتشین

کتاب «پیامبر تبر آتشین» نوشتۀ مسلم ناصری است و نشر جمال آن را منتشر کرده است. این کتاب دومین جلد از مجموعۀ پیامبران اولوالعزم است.

درباره کتاب پیامبر تبر آتشین

واژۀ اولوالعزم در آیه ۳۵ سوره احقاف آمده است. عزم به معنی حکم و شریعت است و اولوالعزم به پیامبرانی که گفته می‌شود که صاحب‌شریعت و دین مستقل و جدید بوده‌اند. به‌عبارت‌دیگر، آن پیامبر، دارای دینی خاص است که پیامبران هم عصر و یا بعد از او باید آن دین را رواج دهند. تنها ۵ تن از پیامبران یعنی حضرت نوح، ابراهیم، موسی، عیسی (ع) و پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) دارای چنین ویژگی‌هایی بوده‌اند. مجموعۀ ۵ جلدی پیامبران اولوالعزم، داستان زندگی پیامبران خدا را روایت می‌کند. مسلم ناصری تلاش کرده است با زبانی ساده و روان و همچنین با استفاده از داستان‌های قرآنی و ارائۀ روایت‌های جذاب از اتفاقات زندگی پیامبران، کودکان و نوجوانان را با آن‌ها آشنا کند.

کودکان و نوجوانان با مطالعۀ کتاب پیامبر تبر آتشین،‌ جلد دوم مجموعۀ پیامبران اولوالعزم، با زندگی حضرت ابراهیم آشنا می‌شوند، پیامبری که از آزمایش های دشوار خداوند سربلند بیرون آمد و لقب خلیل الله دارد.  فهرست مطالب کتاب پیامبر تبر آتشین عبارت است از: «دوست خوب می‌آید»، «دوست خدا و غار تاریک»، «دوست خدا و بت‌های سنگی»، «خدای ستاره و ماه و خورشید»، «دوست خدا و بت بزرگ»، «دوست خدا و گلستان آتشی»، «دشمن خدا و پشۀ لنگ»، «دوست خدا و مهمان‌های آسمانی»، «دوست خدا و قوچ طلایی» و «ابراهیم نزد دوست می‌رود».

جلد اول  مجموعۀ پیامبران اولوالعزم، دربارۀ زندگی نوح و جلد دوم دربارۀ زندگی حضرت ابراهیم علیه‌السلام است، جلد سوم زندگی حضرت موسی علیه‌السلام را روایت می‌کند، جلد چهارم مربوط به زندگی حضرت عیسی علیه‌السلام است و پنجمین جلد درمورد پیامبر رحمت حضرت محمد صل الله علیه و آله است. عناوین جلدهای مجموعۀ پیامبران اولوالعزم عبارت است از: «جلد اول: پیامبر هزار و یک درخت»، «جلد دوم: پیامبر تبر آتشین»، «جلد سوم: پیامبر اژدهای چوبی»، «جلد چهارم: پیامبر شفابخش» و «جلد پنجم: پیامبر گل سرخ».

خواندن کتاب پیامبر تبر آتشین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۲ ساله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پیامبر تبر آتشین

«شهری بود به نام کرتی. کرتی کوچه‌هایی داشت باریک. خیابان‌هایی بزرگ. بعضی‌خانه‌هایش کوچک بود، برخی بزرگ. وسط شهر یک قصر بود. آن قصر یک شاه داشت به نام نمرود. نمرود قوی بود با این‌همه می‌ترسید. خیلی هم می‌ترسید چون خواب بدی دیده بود. خواب چی دیده بود؟ خواب یک بچه. پسری که به دنیا می‌آمد، بزرگ می‌شد و او را نابود می‌کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۳۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۲,۵۰۰
۵۰%
تومان