دانلود و خرید کتاب حقیقتی پنهان (جلد دوم) محمدتقی انصاریان خوانساری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حقیقتی پنهان (جلد دوم) اثر محمدتقی انصاریان خوانساری

کتاب حقیقتی پنهان (جلد دوم)

معرفی کتاب حقیقتی پنهان (جلد دوم)

کتاب الکترونیکی حقیقتی پنهان (جلد دوم) نوشتۀ محمدتقی انصاریان خوانساری است و انتشارات انصاریان آن را منتشر کرده است. کتاب حقیقتی پنهان (جلد دوم) دربرگیرندۀ ابعاد مختلف زندگی آیت‌الله بروجردی است که ارائه اسناد و تصاویر مختلف ویژگی خاصی به آن بخشیده است. به‌ویژه آنکه برخی اسناد و مطالب، برای اولین‌بار در این اثر منعکس می‌گردد.

درباره کتاب حقیقتی پنهان (جلد دوم)

کتاب حقیقتی پنهان (جلد دوم) در خصوص خاطرات و اسنادی منتشر نشده دررابطه‌با آیت‌الله بروجردی تهیه و گردآوری شده است. این اثر نخست خاطرات این شخصیت بزرگ شیعه را در کتاب‌های موردبررسی قرار داده و از آن جمله کتاب‌های جرعه‌ای از دریا، مهدی موعود، اسلام مجّسم و دایرة‌المعارف تشیع و ... را نام می‌برد. در ادامه نگارنده سرگذشت زندگی این مرجع را در کتاب‌های الگوی زعامت، عالم ربّانی، قنوت خورشید، حکایت عمر و ... مورد واکاوی قرار می‌دهد. در پایان نوشتار پیش رو خصوصیات اخلاقی و سیره زندگی او را در کتاب‌های فقیه پارسا، آیت‌الله بروجردی به روایت اسناد، شکوه مرجعیت جلد اول و دوم تبیین می‌نماید.

خواندن کتاب حقیقتی پنهان (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به زندگی‌نامه مراجع شیعه مناسب است.

بخشی از کتاب حقیقتی پنهان (جلد دوم)

«یک روز درس آقای بروجردی حاضر بودم. ایشان فرمود: بعد از مباحثه دیروز بعضی از آقایان گفتند: مطالبی که امروز بیان کردید، همه را حاج آقا رضا همدانی گفته است. من امروز می‌خواهم مطلبی به آقایان تذکر دهم که روش و سلیقه خودم است و دلم می‌خواهد آقایان همین روش را دنبال کنند. من قطع نظر از قائلین آراء، در مطالب فکر می‌کنم و اصلاً توجه ندارم نتیجه فکرم با قول چه کسی موافق است یا با نظر چه کسی مخالف. البته عنایت خدا هم محدود نیست و این گونه نیست که خدا فقط به شخص خاصی افاضه کند، ممکن است مطلبی را که من با فکر و تأمل به آن رسیده‌ام، پیشتر دیگری مورد عنایت قرار گرفته باشد و به آن رسیده باشد. من مقید نیستم مطلبی بگویم که دیگران نگفته‌اند، همچنین بنا ندارم حتماً همان نظریه دیگران را مستدل کنم. من فکر می‌کنم و قهراً نتیجه‌اش گاهی موافق قولی و مخالف قول دیگری می‌شود. مضمون فرمایش آقای بروجردی این بود...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۳۲ صفحه

حجم

۱۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۳۲ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان