دانلود و خرید کتاب عروسیه عروسی شکوه قاسم نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب عروسیه عروسی

کتاب عروسیه عروسی نوشتۀ شکوه قاسم‌نیا و دیگران در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است. این کتاب مجموعه‌ای از شعرهای کودکانه است که تنی چند از شاعران شعرهای کودکان آن‌ها را سروده‌اند. کتاب مصور است و تصویرگری آن ها را گروه تصویرگران بر عهده داشته و مناسب برای نوباوگان بالای ۴ سال است.

درباره کتاب عروسیه عروسی

کتاب عروسیه عروسی، در مجموعۀ ترانه‌های خانه متعلق به کانون پرورش فکری قرار دارد و شامل قطعه‌های شعر کودکانه می‌شود. در این کتاب، شاعران برجستۀ کودکان و نوجوانان تلاش کرده‌اند تا با موضوع عروسی، لباس عروس، گل و شیرینی، شادی جشن و بازیگوشی‌های کودکان در عروسی، برای بچه‌ها شعر بسرایند. این شاعران عبارت‌اند از: مصطفی رحماندوست، اسدالله شعبانی، افسانه شعبان‌نژاد، جعفر ابراهیمی، بابک نیک‌طلب، بیوک ملکی.

کتاب عروسیه عروسی، مصور و رنگارنگ است. سراسر کتاب نقاشی‌های زیبا و جذاب دارد که کتاب را بسیار دوست‌داشتنی کرده‌اند. این نقاشی‌ها برای کودکان بسیار بامزه و جذاب خواهند بود و باعث می‌شوند کودک کتاب را با لذت بخواند و از آن خسته نشود.

عنوان شعرهای کتاب عروسیه عروسی به این شرح است: می‌خوام برم عروسی؛ تور سفید؛ دس، دس، دس؛ شیرینی و گل؛ تاج خروسی؛ گندم دونه دونه؛ عروسی شاپرک؛ دمبل و دیمبل؛ عروسک؛ خرس و عروسک؛ اردک و قاب خالی.

خواندن کتاب عروسیه عروسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان و نیز والدین پیشنهاد می‌کنیم تا در کنار هم این شعرهای بامزه را با صدای بلند بخوانند و از آن لذت ببرند؛ به‌ویژه وقتی آمادۀ رفتن به جشن عروسی هستند خواندن این شعرها  سرگرم‌کننده خواهد بود.

بخشی از کتاب عروسیه عروسی

«می‌خوام برم عروسی

دامن چین‌چینم کو؟

کفش قشنگم کجاست؟

می‌خوام برم عروسی

عروس‌خانوم دوست ماست

دلم می‌خواد بپوشم

لباس رنگارنگی

هرکی منو دید بگه

چه دختر قشنگی!

با بچّه‌ها جمع کنیم

سکّه و نقل و پولک

وقتی عروس نگام کرد

به اون بگم مبارک»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۶,۸۰۰
تومان