دانلود و خرید کتاب دردسرهای میکی پتی کیم ترجمه زهرا عباسی آلنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دردسرهای میکی اثر پتی کیم

کتاب دردسرهای میکی

نویسنده:پتی کیم
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دردسرهای میکی

کتاب دردسرهای میکی نوشتۀ پتی کیم با ترجمۀ زهرا عباسی آلنی در انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسیده است. این کتاب، رمانی کره‌ای و مناسب برای نوجوانان است. داستان دختری ۱۲ساله به نام میکی را روایت می‌کند که وضعیت خانوادگی خوبی ندارد و با همین مشکلات و با دلی نگران، باید برای شروع سال تحصیلی جدید آماده شود.

درباره کتاب دردسرهای میکی

دردسرهای میکی داستان دختری به همین نام است که خود را آمادۀ سال تحصیلی جدید می‌کند در حالی که دل توی دلش نیست. این نگرانی علت‌های زیادی دارد؛ به همین دلیل میکی بر خلاف همیشه اشتیاقی برای شروع مدرسه ندارد. برای اینکه بیشتر متوجه اوضاع شویم بهتر است کمی با او و وضع زندگی‌اش آشنا شویم. میکی دختری کره‌ای است که با خانواده‌اش به ایالات متحده مهاجرت کرده‌اند. او برای سازگاری با محیط جدید خود تلاش می‌کند. در این میان، پدرش در کمال بی‌مسئولیتی آن‌ها را ترک می‌کند. وضع مالی خانواده به‌شدت ضعیف می‌شود. شغل مادرش کفاف هزینه‌های زندگی را نمی دهد تا جایی که مادرش تصمیم می‌گیرد چارلی، حیوان خانگی‌شان را بیرون کند؛ زیرا پول خرید غذا را برای او ندارند. سال تحصیلی جدید آغاز شده است در حالی که میکی و برادرش پولی برای خرید لوازم مدرسه و کفش و لباس نو ندارند. بهترین دوست میکی هم به شهر دیگری نقل مکان کرده و او را دلتنگ خود کرده است. نکتۀ مهم این است که در میان این همه مشکلات، میکی شخصیتی محکم و مقاوم دارد و تسلیم نمی‌شود. او اگرچه اندوهگین است؛ اما تلاش می‌کند در مواجهه با مشکلات خود را نمی‌بازد.

میکی به هر ترتیبی که بود از جمله استفاده از لباس‌های به‌جاماندۀ پدرش و قیچی کردن آن‌ها، لباس مدرسه‌اش را آماده می‌کند. او در سال جدید مدتی در مدرسه تنها می‌ماند؛ زیرا بغل‌دستی‌اش در کلاس چند روزی دیر به مدرسه آمد؛ اما وقتی آمد همه‌چیز تغییر کرد. این تازه‌وارد دختری به نام سون جو است. تازه به این شهر آمده است. ارتباط میکی و سون جو خیلی زودتر از آنچه انتظار می‌رفت نزدیک شد. سون جو دختری خجالتی است و همین موضوع چالش‌هایی هم در ارتباطشان به وجود می‌آورد. اما همۀ ماجرای میان این دو نیست. اوضاع با ورود دختری به نام سیدنی پیچیده‌تر می‌شود.

کتاب دردسرهای میکی، داستانی شیرین و جذاب دارد. اگر به داستان‌های شرقی به‌ویژه کره‌ای علاقه‌ دارید این رمان را از دست ندهید.

خواندن کتاب دردسرهای میکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان علاقه‌مند به رمان به‌ویژه رمان‌های کره‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دردسرهای میکی

«راستش نمی‌دانستم کمک من تا چه حد می‌توانست مفید باشد، چون دختر درس‌خوانی نبودم، ولی انگلیسی‌ام خیلی از سون جو بهتر بود، برای همین موقع زنگ تفریح او را به کتاب‌خانه بردم تا تعدادی از واژگان علوم را یادش دهم. سون جو را به انتهای کتاب‌خانه بردم و در راهرویی بین قفسه‌های کتاب روی زمین نشستیم. سون جو جلوی کتاب‌های جغرافیا بود و من جلوی کتاب‌های تاریخ. کتاب‌ها بوی کهنگیِ روزنامه‌های قدیمی را می‌دادند. به‌لطف حضور کتابدارمان، خانم داوِنپورت بوی عطر دارچین در فضا پیچیده‌بود. از او خوشم می‌آمد. هیج شباهتی به کتابدارهای کسل‌کننده نداشت. تیپ خاصی می‌زد و همیشه دامن‌های بلند می‌پوشید و بوی دارچین می‌داد. تنها مشکلش این بود که مدام به همه گیر می‌داد کتاب بخوانند.»

نظرات کاربران

کاربر 4519580
۱۴۰۳/۰۲/۱۹

کتاب عالییی بود واقعا 💜🫰🏻

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۷۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۷۷۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان