دانلود و خرید کتاب آوای دل شقایق پاکی پودنک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آوای دل

کتاب الکترونیکی آوای دل نوشتۀ شقایق پاکی پودنک و مریم فردوس مکان و محمود خانه زاد نطنزی و زهرا شمشیری و مینا رجب همدانی و سیف اله قنبری و فاطمه سلطانی و فاطمه اکبری و مرضیه زینلی و نرجس سقایی است و انتشارات خط آخر آن را منتشر کرده است. کتاب آوای دل شامل مجموعه‌ای از اشعار زیبا و پراحساس ده شاعر جوان است.

درباره کتاب آوای دل

در اعماق وجود هر شاعری زبانی نهفته که با زبان روزمره فاصله دارد. این زبان، زبانی است که با نجواهای درونی و لایه‌های پنهان ذهن شاعر پیوند خورده و در قالب کلماتی که گاه به‌سختی قابل تفسیرند، خود را نمایان می‌سازند. شاعر در هر بیت و مصرعی که می‌سراید، دنیایی از معانی را در میان خطوط و فواصل کلمات می‌پندارد و خواننده را به چالش می‌کشد تا در میان این پیچ و خم‌ها، معنای واقعی شعر را کشف کنند.

زبان حال شاعر، زبانی است که در آن هر واژه و هر ترکیب دارای وزن و ارزشی است که فراتر از معنای لغوی خود، به دنبال انتقال حسی عمیق و ناب است. این زبان، زبانی است که در آن سکوت‌ها گاهی فریادهایی هستند در جستجوی شنیده‌شدن و فریادها زمزمه‌هایی هستند به دنبال فهمیده‌شدن.

درک این زبان مستلزم غوطه‌ورشدن در اقیانوسی از احساسات و تجربیات است که شاعر در طول حیات خویش جمع‌آوری کرده و حالا در قالب شعر به اشتراک می‌گذارد. این درک، نیازمند توانایی خواندن میان خطوط و شناخت نمادهایی است که شاعر برای بیان دنیای درونی خود به کار می‌برد.

شعر برای هر شاعر به روزنه‌ای مانند است که وی از آنجا به دنیا می‌نگرد و موقعیت اطراف را با تمام گرمی و سردی‌اش موافق چشم‌اندازش به تصویر می‌کشد. فردیت ایجاد از همین‌جا سرچشمه دارد. هر شاعری صاحب روزنۀ خود است و از آن به تماشای دنیا نشسته است و برداشت خویش را طبق توانش روی کاغذ می‌آورد. کتاب آوای دل شامل مجموعه‌ای از اشعار برگزیدۀ چند شاعر است که برای علاقه‎‌مندان به اشعار نو جمع‌آوری شده است.

خواندن کتاب آوای دل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای دوستداران شعر و دل‌نوشته مناسب است.

بخشی از کتاب آوای دل

«ساق دوش من هستند

غم هایی که

شادباش می‌گویند

این پیوند مزخرف من و تنهایی را

رها نمی‌کنند تن خسته من را

قهقهه می‌زنند

فریاد می‌کشند

چه می‌کنند این‎‌ها؟!

رها نمی‌کنند دل نیمه جانِ من را

اشک های من را

عشق بی کسی را

دست بی یار را

رها نمی‌کنند

دل بی پروا را

فریاد می‌زنند

فریاد را

سکوت و سادگی را

و باز می‌گویم

که دلم خسته شده از ماه خاموش روزهای تنهایی‌ام

بسیار...! »

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان