دانلود و خرید کتاب آدم بدها در عملیات نجات سگ ها آرون بلیبی ترجمه شهلا انتظاریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آدم بدها در عملیات نجات سگ ها اثر آرون بلیبی

کتاب آدم بدها در عملیات نجات سگ ها

معرفی کتاب آدم بدها در عملیات نجات سگ ها

کتاب «آدم بدها در عملیات نجات سگ ها» نوشتۀ آرون بلیبی و ترجمۀ شهلا انتظاریان است و انتشارات میچکا آن را منتشر کرده است. آدم بدها در عملیات نجات سگ‌ها اولین جلد از مجموعۀ طنز و جذاب آدم بدها است.

درباره کتاب آدم بدها در عملیات نجات سگ ها

آدم بدها مجموعه‌ای از کتاب‌های تصویری برای کودکان است. این مجموعه دربارۀ گروهی است که قبلاً به آدم بدها معروف بودند؛ اما متحول می‌شوند و می‌خواهند وضعیت را تغییر داده و کارهای خوب انجام دهند. این مجموعه ۴ شخصیت اصلی دارد.

آقای گرگ از آغاز مجموعه تلاش می کند که بگوید با اینکه دندان‌های تیز و گنده و پنجه‌ها مثل چاقو دارد، گرگ ترسناکی نیست و گزارشی که ادارۀ پلیس پایتخت با عنوان سوءپیشینه منتشر کرده کاملاً دروغ است و خودش را پسر خوبی می‌داند. او برای اثبات این مسئله، از بین کسانی که مثل خودش همین مشکل را دارند گروهی را تشکیل می‌دهد؛ آقای گرگ به همراه آقای مار، آقای کوسه و آقای پیرانا. این مجموعه در سال ۲۰۱۶ از نگاه کتاب‌فروشان استرالیا بهترین کتاب کودک و همچنین به‌عنوان بهترین طراحی گرافیک کتاب کودک و نوجوان استرالیا انتخاب شده است. در ایران هم این مجموعه برگزیدهٔ جشنوارهٔ رشد سال ۱۳۹۷ بوده است.

آدم بدها که عنوان فرعی آن عملیات غیرممکن است، داستان‌هایی دربارۀ این گروه را روایت می‌کند که در هر جلد درگیر ماجراهای هیجان‌انگیز و جذاب می‌شوند. زبان کتاب طنز است و به همراه تصاویر بامزه و صفحه‌آرایی جالبی که دارد نظر کودکان را به خود جلب می‌کند. تعلیق در داستان‌ها بسیار زیاد است و همین کودکان را به دل داستان می‌کشاند. مجموعۀ آدم بدها در حال حاضر شامل ۶ جلد می‌شود. جلدهای دیگر این مجموعه عبارت‌اند از: « آدم بدها در عملیات مرغ‌‌پرانی – مأموریت غیرممکن ۲»، «آدم بدها در عملیات انتقام از گلوله‌ی پشمالو – مأموریت غیرممکن ۳»، «آدم بدها در عملیات حمله به زیتن‌ها – مأموریت غیرممکن ۴»، «آدم بدها در عملیات فضایی بودار – مأموریت غیرممکن ۵» و«آدم بدها در عملیات آدم فضایی ها– مأموریت غیرممکن ۶»

کتاب آدم بدها در عملیات نجات سگ‌ها اولین جلد مجموعۀ مأموریت غیرممکن است. آقای گرگ خودش را به شیوۀ خنده‌دار و جالبی معرفی می‌کند. بعضی از قسمت‌ها فونت خاصی دارد که باعث جذابیت ظاهری کتاب شده است. در همان صفحات اول خواننده با برگۀ سوءپیشینه مواجه می‌شود و بعد آقای گرگ ماجرای نجات ۲۰۰ سگ را روایت می‌کند.

در پشت جلد کتاب آدم بدها در عملیات نجات سگ‌ها آمده است: آدم بدها، ترسناک و خطرناک و خُب … فقط بد هستند، اما می‌خواهند قهرمان باشند. آن‌ها می‌خواهند با آزادکردن تمام سگ‌ها از محل نگهداری‌شان، ثابت کنند قهرمان‌اند. آدم بدها برای انجام کارهای خوب آماده‌اند… چه بخواهید، چه نخواهید! … و بدی ادامه دارد!

خواندن کتاب آدم بدها در عملیات نجات سگ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان ۸ تا ۱۰ ساله پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۱۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان