دانلود و خرید کتاب مدرسه مردگان (جلد دوم، روح زدایی) جی. ای. وایت ترجمه زینب مهدوی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدرسه مردگان (جلد دوم، روح زدایی) اثر جی. ای. وایت

کتاب مدرسه مردگان (جلد دوم، روح زدایی)

معرفی کتاب مدرسه مردگان (جلد دوم، روح زدایی)

کتاب «مدرسه مردگان (جلد دوم، روح زدایی)» نوشتۀ جی. ای. وایت و ترجمۀ زینب مهدوی پور است و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است. روح زدایی، جلد دوم رمان جذاب، ترسناک و پرماجرای مدرسۀ مردگان است.

درباره کتاب مدرسه مردگان (جلد دوم، روح زدایی)

در جلد اول این رمان جذاب، دختری به نام کوردلیا لو، همراه خانواده‌اش از کالیفرنیا به نیوهمپشایر می‌آید و در مدرسه‌ای رازآلود ثبت‌نام می‌کند که حتی یک‌ذره هم شباهتی به مدرسه ندارد. کوردلیا شخصیت اصلی داستان، به‌زودی متوجه می‌شود که می‌تواند ارواح سرگردانی که در این مدرسۀ عجیب حبس شده‌اند را ببیند. او و دوستان جدیدش تصمیم دارند راز این مدرسه را کشف کنند و ارواح این مدرسه را نجات دهند اما نمی‌دانند که خودشان گرفتار ارواح خبیث خواهند شد. 

در جلد دوم کتاب مدرسۀ مردگان، معلمان و دانش‌آموزان مدرسه از وجود ارواح بدر مدرسۀ مردگان بی‌خبر هستند و نمی‌توانند آن‌ها را ببینند؛ اما کوردلیا، بنجی و اگنس ترس‌هایشان از ارواح را پشت سر گذاشته‌اند و حالا قرار است که آن‌ها را نجات دهند. داستان روح زدایی با مواجهۀ کوردلیا باروح مردی در کلاس مطالعات اجتماعی آغاز می‌شود. ازآنجاکه ارواح نمی‌توانند حرف بزنند کوردلیا تلاش می‌کند تا از حرکات و رفتارهای روح سرنخ‌هایی به دست بیاورد. در جلد دوم اگنس هم به جمع کسانی که می‌توانند ارواح را ببینند اضافه می‌شود و حالا کوردلیا و بنجی راحت‌تر می‌توانند از دوست تیزهوششان برای کمک استفاده کنند. مدرسۀ مردگان رمانی سراسر هیجان، و وحشت است و نظر خوانندگان به‌ویژه نوجوانانی که به آثار ترسناک و پر تعلیق علاقه ‌دارند جلب می‌کند.

خواندن کتاب مدرسه مردگان (جلد دوم، روح زدایی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانان و دوستداران رمان‌های ترسناک، تخیلی و ماجراجویانه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدرسه مردگان (جلد دوم، روح زدایی)

«کوردلیا باعجله به‌طرف کمددیواری طبقۀ سوم رفت. همین که اهرم مخفی را کشید، تخته چوبی که در راستای دیوار قرار داشت، کنار رفت و مسیر تاریکی باز شد. این گذرگاه باریک به طبقات بالای مدرسه راه پیدا می‌کرد. در این مسیر به‌جای لوله‌های زنگ‌زده و عایق‌بندی‌های پوسیده‌ای که معمولاً درون بقیۀ ساختمان‌ها به چشم می‌خورد، قاب‌هایی چوبی را کار گذاشته و آن را شبیه تارهای عنکبوت طراحی کرده بودند. در بالای سر کوردلیا نیز سیم‌هایی مسی قرار داشت که یک سری از اهرام سیاه و میان‌تهی که شبیه تیر برق بودند را به هم مرتبط می‌ساختند. این اهرام در گذرگاه مشابه دیگری که به موتورخانه باز می‌شد هم وجود داشتند، البته در آنجا مثل مارپیچی دورتادور دودکش پیچیده شده بودند. مثل باقی رازهایی که در مدرسۀ مردگان بود، هنوز کسی نمی‌دانست که چه رازی پشت این گذرگاه‌ها پنهان است. »

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان