دانلود و خرید کتاب خودت را از نو طراحی کن افسانه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خودت را از نو طراحی کن اثر افسانه فراهانی

کتاب خودت را از نو طراحی کن

معرفی کتاب خودت را از نو طراحی کن

کتاب خودت را از نو طراحی کن به‌قلم افسانه فراهانی را انتشارات مانیان منتشر کرده است. این کتاب به معرفی راهکارهایی برای توسعهٔ فردی توأم با رضایت از خویشتن می‌پردازد.

درباره کتاب خودت را از نو طراحی کن

کشف معنای زندگی و شناساندن آن به دیگران رسالتی بوده که متفکران بزرگ در طول تاریخ و از هر گوشهٔ جهان به تشریح آن پرداخته‌اند. در کنار بحث‌های فلسفی و جنبه‌های عرفانی و معنوی برای رشد در ابعاد مختلف زندگی، خواندن و شنیدن تجربه‌های دیگران در باب سختی‌ها و تجاربی که از زندگی داشته‌اند می‌تواند در این زمینه کارگشا باشد و بستری برای رشد همه‌جانبهٔ  شخصیت فرد توأم با رضایت درونی فراهم کند. کتاب خودت را از نو طراحی کن به‌قلم افسانه فراهانی کوشیده است تا در ۱۹ فصل به این مهم پرداخته و راهنمایی برای تغییر نگرش به ابعاد مختلف زندگی باشد. 

خواندن کتاب خودت را از نو طراحی کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث توسعهٔ فردی از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب خودت را از نو طراحی کن

«فصل اول زمان خوبی است؛ نوبت شما فرا رسیده

همیشه می‌خواستم بدانم بحران میانسالی چه حسی دارد. آیا یک روز ناگهان از خواب بیدار می‌شوید و از خودتان می‌پرسید آیا در مسیر درست قرار دارم؟ آیا این‌گونه است که به اطرافتان و زندگیتان نگاه می‌کنید و تصمیم می‌گیرید که دیگر از آن لذت نبرید؟ فیلمی درباره بحران میانسالی از تلویزیون پخش می‌شد و در آن مردی را نشان داد که همسر و فرزندانش را ترک کرد و با یک ماشین اسپرت همراه با دختری که نصف خودش سن داشت در غروب آفتاب محو شد. این زوج خوشبخت لبخند بزرگی بر لب داشتند. موهایشان در باد پراکنده می‌شد و دستانشان را در هوا تکان می‌دادند. از نظر من این اتفاق شروع یک بحران است نه انتهای آن. شاید بحران میانسالی آنچه من تجربه می‌کنم نباشد اما اخیراً سؤالاتی در این مورد از خودم می‌پرسم که به نظر می‌رسد این سؤالات نوعی از بحران میان‌سالی را در افق زندگی‌ام به من نشان می‌دهند. من چه هستم؟ برای چه کاری اینجا هستم؟ آیا همهٔ این اتفاقات مهم هستند؟ چه کسی اهمیت می‌دهد؟ آیا موفق هستم؟ آیا یک شکست‌خورده هستم؟ موضوع مهم دربارهٔ این‌گونه سؤال‌ها این است که این اولین باری نیست که به ذهن من رسیده‌اند و فکر نمی‌کنم آخرین بار هم باشد. شاید شما نیز آن‌ها را از خودتان پرسیده‌اید اینکه بخواهیم مهم باشیم، خاص باشیم، تفاوت ایجاد کنیم و در زندگی برنده باشیم طبیعت ماست. اینکه این مسائل را دنبال کنیم تا به زندگی خود ارزش ببخشیم طبیعی است. این سؤال‌ها مرا به سمت نوشتن هدایت می‌کند. بعضی از اوقات ساعت‌ها به این فکر می‌کنم تا نیمه‌شب به این‌ها فکر می‌کنم و برنامه‌ریزی می‌کنم متأسفانه ممکن است تعدادی از ما سرنوشتی شبیه آن فیلم سینمایی پیدا کند و به سراغ ماشین اسپرت و همسری جدید برود. گاهی اوقات این سؤالات باعث می‌شود سعی کنم آینده را پیش‌بینی نمایم و تصور کنم زمانی که پیر می‌شوم زندگی‌ام به چه شکل خواهد بود. در تصوراتم خودم را می‌بینم که در حال نگاه کردن به بازی نوه‌هایم هستم که در استخر آب بازی می‌کنند بله من تقریباً مطمئن هستم که باید در خانه‌ای زندگی کنم که استخر داشته باشد تا فرزندانم بتوانند فرزندانشان را به آنجا بیاورند و آنها نیز فرزندانشان را بیاورند بله همه دوست دارند به خانهٔ پیرمردها و پیرزن هایی بروند که یک استخر بزرگ دارند همیشه می‌بینم که با نوه‌هایم یوگا می‌کنم و با آن‌ها بازی می‌کنم، بازی‌های ذهنی و تخلیهٔ هیجانات می‌بینم که تشویقشان می‌کنم به خوردن غذاهای سالم و آن‌ها نیز انتخاب می‌کنند با من غذاهای گیاهی و سبزیجات بخورند. خودم را می‌بینم که در حال پاسخ دادن به دوستان و شاگردان و مراجعینم هستم و کلاس‌های یوگا را همچنان خودم برگزار می‌کنم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۷۱,۴۰۰
تومان