دانلود و خرید کتاب اصول مذاکره از نگاه دین، علم و فرهنگ عباس آزادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول مذاکره از نگاه دین، علم و فرهنگ اثر عباس آزادی

کتاب اصول مذاکره از نگاه دین، علم و فرهنگ

نویسنده:عباس آزادی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اصول مذاکره از نگاه دین، علم و فرهنگ

کتاب الکترونیکی اصول مذاکره از نگاه دین، علم و فرهنگ نوشتۀ عباس آزادی است و انتشارات مهراب آن را منتشر کرده است. کتاب اصول مذاکره از نگاه دین، علم و فرهنگ، اصول مذاکره را در باتوجه‌به متون دین اسلام بررسی و بیان کرده است.

درباره کتاب اصول مذاکره از نگاه دین، علم و فرهنگ

همه انسان‌ها در زندگی روزمره و کاری خود در حال مذاکره هستند. ساده‌ترین تجربۀ مذاکره، مذاکره در خانواده است که فرد برای تأمین خواسته‌های خود به گفتگو با سایر اعضای خانواده می‌پردازد و از پیچیده‌ترین و درعین‌حال مشکل‌ترین وجه آن، می‌توان مذاکرات بین‌الملل را نام برد.

مذاکره به معنای بحث و گفتگو میان دو یا چند فرد یا گروه است که باهدف رسیدن به توافق در موارد اختلافی و کسب منفعت و حصول نتیجه رضایت‌بخش برگزار می‌شود. دین اسلام با وجود گستردگی فراوان در دنیا، نیازمند ارتباط و مذاکره بین گروه‌های مختلف دینی و غیردینی هرچند غیرمسلمانان است. در این کتاب پس از ارائه تعاریف و کلیات مرتبط با اصول مذاکره، ضمن بررسی مذاکره از منظر فرهنگ و علم حقوق، در خصوص مذاکره و ارتباط با غیرمسلمانان و مقدار سعۀ رفتاری با آنان، با استمداد از قرآن و روایات معصومین مباحثی در این زمینه تبیین می‌شود و شبهات آن بیان و پاسخ آنها نیز مشخص می‌گردد.

هدف از نگارش کتاب اصول مذاکره از نگاه دین، علم و فرهنگ آشنایی بهتر با موضوع مشروعیت و شروط مذاکره با غیرمسلمانان، بالابردن سطح اطلاعات مخاطبان در شبهات پیش رو در این موضوع و ارائه راهکار مناسب جهت تبیین مسئله و استفاده آن در جامعه امروزی است.

خواندن کتاب اصول مذاکره از نگاه دین، علم و فرهنگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی که می‌خواهند از نظر دینی فن مذاکره را یاد گرفته و بررسی نمایند مناسب است.

بخشی از کتاب اصول مذاکره از نگاه دین، علم و فرهنگ

«واقعیت این است که در هنگام مذاکرات، ما با نمایندگان انتزاعی سازمان‌ها سروکار نداریم، بلکه آنان نیز مانند ما انسانند، با تمام احساسات، ارزش‌های عمیق، سوابق، دیدگاه‌های گوناکون و غیرقابل پیش بینی بودنشان این خصیصه‌های انسانی با درنظر گرفتن میل قلبی انسان‌ها به محبوب بودن می تواند کمک حال روند مذاکره باشد. از طرفی از آنجا که انسانها دنیا را از زاویه دید خود می‌نگرند بروز سوءتفاهم‌ها می‌تواند پیش‌داوری‌هایشان را تقویت کند و مذاکرات را به یک دور باطل بکشاند. در طول مذاکره، باید دائماً از خود بپرسید «آیا توجه کافی به مسأله انسانها داشته‌ام؟»...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان