دانلود و خرید کتاب سابقه دارها (جلد پانزدهم، دهنتو باز کن بگو اَاَاَ) آرون بلیبی ترجمه محمدجواد شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سابقه دارها (جلد پانزدهم، دهنتو باز کن بگو اَاَاَ) اثر آرون بلیبی

کتاب سابقه دارها (جلد پانزدهم، دهنتو باز کن بگو اَاَاَ)

معرفی کتاب سابقه دارها (جلد پانزدهم، دهنتو باز کن بگو اَاَاَ)

کتاب الکترونیکی سابقه دارها (جلد پانزدهم، دهنتو باز کن بگو اَاَاَ) نوشتۀ آرون بلیبی و ترجمۀ محمدجواد شجاعی است و انتشارات آناناس آن را منتشر کرده است، کتاب سابقه دارها (جلد پانزدهم، دهنتو باز کن بگو اَاَاَ)، قسمتی از مجموعه کتاب‌های مصور سابقه‌دارهاست و در ادامۀ یک مأموریت‌ غیرممکن دیگر برای قهرمانان داستان نوشته شده است.

درباره کتاب سابقه دارها (جلد پانزدهم، دهنتو باز کن بگو اَاَاَ)            

سابقه‌دارها مجموعه کتاب مصور پرفروش نیویورک تایمز است که برای طرفداران داستان‌های سریالی و  مصور حکم یک گنج را دارد. کتاب داستان ۴ سابقه‌دار است با عنوان فرعی مأموریت تمام عیار. این کتاب داستانی دنباله‌دار است که به این آسانی‌ها دست از سر شما بر نمی‌دارد و پس از مطالعهٔ آن مدام در انتظار خواهید بود تا قسمت جدید داستان چاپ شود و از ادامهٔ ماجرا سر دربیاورید. کتاب سرشار است از شوخی‌های شیطنت‌آمیز و شرارت‌های هیجان‌انگیز.

آرون بلیبی کتاب‌های دوست داشتنی و پرفروشی برای کودکان نوشته است. او خالق ۳ مجموعه کتاب مصور فوق‌العاده موفق برای کودکان است. کتاب‌های آرون برندهٔ جوایز بسیاری از جمله ۹ جایزهٔ REAL، یک جایزهٔ کتاب INDIE برای کتاب کودک سال شده است. در این مجموعه قهرمانان باید با ترفندهایی وارد سیستم امنیتی شوند، از پرتوهای لیزر عبور کنند و این مأموریت، کاملاً غیرممکن به نظر می‌رسد. آرون بلیبی با داستان‌پردازی و تصویرپردازی پر از هیاهوی که دارای بیان‌های اغراق آمیز و تصاویری گویای داستان است، همچنان طیف وسیعی از خوانندگان را مجذوب خود می‌کند. هر چند قهرمانان داستان ممکن است شبیه پسران بد به نظر برسند، اما این قهرمانان بداخلاق در حال انجام کارهای خوبی هستند... 

خواندن کتاب سابقه دارها (جلد پانزدهم، دهنتو باز کن بگو اَاَاَ) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان و نوجوانان گروه سنی ج نوشته شده است.            

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۳۸٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان