دانلود و خرید کتاب شانس اخلاقی در گذر تاریخ فاطمه تمدن فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شانس اخلاقی در گذر تاریخ اثر فاطمه تمدن فرد

کتاب شانس اخلاقی در گذر تاریخ

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب شانس اخلاقی در گذر تاریخ

کتاب شانس اخلاقی در گذر تاریخ نوشتهٔ فاطمه تمدن فرد است. انتشارات میراث شرق این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب شانس اخلاقی در گذر تاریخ

کتاب شانس اخلاقی در گذر تاریخ در چهار فصل تنظیم شده است:

  • در فصل اول، با نگاهی تاریخی مفهوم و موضوع شانس اخلاقی و تعارض آن با مسئولیت اخلاقی در فلسفۀ اخلاق مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • در فصل دوم، به معضل شانس اخلاقی در چهارچوب دیدگاه فلسفۀ اخلاق نیگل پرداخته می‌شود و سپس تعریف شانس اخلاقی در چهار نوع پیامدی، موقعیتی، مقوِّم و علّی و مثال‌های نیگل پیرامون آنها شرح داده شده و ارتباط آن با مسئولیت اخلاقی و دلایل نیگل در شانس اخلاقی تبیین می‌شود.
  • در فصل سوم، مواجهۀ فلاسفۀ غربی با معضل شانس اخلاقی نیگل، تحت سه عنوان پذیرش، انکار و عدم انسجامِ در پذیرش یا انکار بررسی می‌شود. در پذیرش شانس اخلاقی، دیدگاه، دامسکی، فرانکفورت و فیشر مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • در فصل چهارم، با ارزیابی نقاط قوّت و ضعف مبانی نیگل، ضعف او در توجّه به تفاوت عواملی که در اخلاقی شدن افراد مؤثرند با افرادی که الگوی اخلاقی محسوب می‌شوند و همچنین ضعف در عدم توجّه به شخصیت داور اخلاقی، در این زمینه به نتیجه‌ای خلاف با شانس اخلاقی تامس نیگل خواهد رسید.

درباره موسسه بین‌المللی اسناد میراث شرق

مؤسسه بین‌المللی اسناد میراث شرق با شمارهٔ پروانهٔ 222 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بر اساس اساسنامهٔ ثبت‌شده به تهیهٔ فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی، ویدئویی، انیمیشن و رایانه‌ای بلند و کوتاه از جمله داستانی، مستند، آموزشی، صنعتی و تاریخی می‌پردازد. برگزاری جلسات درمورد معرفی، بررسی و نقد کتاب و نشریه، مشارکت در برگزاری همایش و سمینار و همکاری در برپایی نمایشگاه و جشنواره‌های فرهنگی و هنری، انجام مطالعات و تحقیقات در موضوعات متناسب با اهداف و فعالیت‌های مؤسسه و اجرای طرح های پژوهشی و انجام فعالیت‌های انتشاراتی به منظور انتشار کتاب نیز در حوزهٔ کار این مؤسسه است. انتشارات میراث شرق بیش از ۲۰۰ کتاب با موضوعات مذهبی و دینی و... منتشر کرده است. شرایط انتشار آثار توسط این نشر در سایت آن قرار گرفته است.

خواندن کتاب شانس اخلاقی در گذر تاریخ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران فلسفه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

قیمت:
۴۸,۷۲۰
۲۴,۳۶۰
۵۰%
تومان