دانلود و خرید کتاب رویکرد معلم و رسانه بر مهارت های گفتاری دانش آموزان نسیبه نوروزی کلرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب رویکرد معلم و رسانه بر مهارت های گفتاری دانش آموزان

کتاب رویکرد معلم و رسانه بر مهارت های گفتاری دانش آموزان نوشتۀ نسیبه نوروزی کلرمی و صفورا جوینده محجوب و معصومه فاضلی نیای فومنی و سیده مرضیه تقوی ازبری و زهرا عباس پور آلیانی است و انتشارات آذرفر آن را منتشر کرده است. کتاب رویکرد معلم و رسانه بر مهارت‌های گفتاری دانش‌آموزان به بررسی اثرات رسانه‌ها بخصوص تلویزیون بر مهارت گفتاری کودکان و نوجوانان پرداخته است.

درباره کتاب رویکرد معلم و رسانه بر مهارت های گفتاری دانش آموزان

موضوع ارتباطات و وسائل ارتباط‌جمعی در گذر از پایان دو هزاره میلادی به جایی رسیده که با بسیاری از پدیده‌ها و امور دیگر حیات ما مرتبط شده و بر آنها اثر می‌گذارد. امروزه بحث تأثیر رسانه‌ها و به‌ویژه تلویزیون بر کودکان و نوجوانان در علوم متفاوتی مانند علوم اجتماعی، روان‌شناسی، زبان‌شناسی و... مورد بررسی قرار می‌گیرد و هر یک، از دیدگاه‌های موردنظر خود به بحث درباره این موضوع مهم می‌پردازند. مباحثی مانند کودک، تلویزیون و خشونت، اثرات رفتاری تلویزیون بر کودکان و نوجوانان، تحلیل محتوای آگهی‎‌های تجاری تلویزیونی و تأثیر آن بر کودکان و نوجوانان، اثرات تلویزیون بر رشد کودکان، ترس کودکان و نقش تلویزیون در شکل‌گیری مفاهیم مذهبی و اخلاقی کودکان، موضوعات متفاوتی هستند که در حیطه علوم جامعه‌شناسی و روان‌شناسی مورد بررسی قرار می‌گیرند. در کتاب رویکرد معلم و رسانه بر مهارت های گفتاری دانش آموزان سعی شده تا با نگاهی دقیق تأثیر تلویزیون بر مهارت‌های گفتاری کودکان و نوجوانان از لحاظ دستوری، ساختاری، اصطلاحات و لهجه‌ها مورد بررسی قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت آن بر مهارت‌های گفتاری کودکان و نوجوانان مورد تحلیل قرار گیرد. موضوعی که می‌تواند از لحاظ فرهنگی و اجتماعی نیز مسائل مهمی را با خود به همراه داشته باشد.

خواندن کتاب رویکرد معلم و رسانه بر مهارت های گفتاری دانش آموزان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای والدین و مربیان کودک و نوجوان مناسب است.

بخشی از کتاب رویکرد معلم و رسانه بر مهارت های گفتاری دانش آموزان

«اسکینز، روان شناس آمریکایی، به اصل شرطی شدگی درباره زبان آموزی کودک اعتقاد داشت. وی اعتقاد داشت که برپایه رفتار گرایی همه جنبه‌های زبان و رفتار انسان را می‌توان توضیح داد. او یادگیری انسان را امری اکتسابی می‌داند. به اعتقاد اسکینز ذهن انسان شبیه لوح سفید یا صفحه خالی است و وقتی زبان دراین صفحه خالی وارد می‌شود، یادگیری تحقق می‌یابد. براساس این دیدگاه ذهن انسان فقط محرکان زبانی بیرونی را پذیرفته و هنگام یادگیری زبان مشاهده منظم رویدادهای جهان خارج کودک را وارد به تولید زبان می‌کند. به عقیده اسکیتر انسان از راه آزمایش و خطا به یادگیری زبان می‌پردازد. وی که آزمایشهای زیادی در خصوص یادگیری حیواناتی مثل موش و کبوتر انجام داده است این نوع یادگیری را شرطی شدن عامل نامیده و آنرا«ترتیب از راه پاسخ‌های رادی» می‌داند....»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان