دانلود و خرید کتاب نان بیگانگان گودرز شکری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نان بیگانگان اثر گودرز شکری

کتاب نان بیگانگان

نویسنده:گودرز شکری
انتشارات:انتشارات آرنا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نان بیگانگان

کتاب نان بیگانگان نوشتهٔ گودرز شکری است. انتشارات آرنا این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب نان بیگانگان

کتاب نان بیگانگان هفتمین اثر گودرز شکری است که مانند آثار قبلی وی در قالب ادبیات داستانی و به صورت یک رمان بلند نگارش شده است. رمان نان بیگانگان روایت‌گر وقایع زندگی این نویسنده در دوران نوجوانی و مهاجرتش به تهران است. تمامی شخصیت‌ها و وقایع رمان همگی برگرفته از واقعیت هستند.

درباره نویسنده 

گودرز شکری، متولد ۱۳۱۵ همدان است و در جوانی به قصد کسب تجربه از شهرستان همدان مهاجرت کرد. پس از کار در چاپخانه و آشنایی با کتاب به صورت حرفه‌ای به نوشتن داستان‌ها و رمان‌هایی پرداخت که ریشه در اتفاقات ریز و درشتی زندگی‌اش دارد.

خواندن کتاب نان بیگانگان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نان بیگانگان

«بفرما این سرچشمه، اینم سیروس، اینم کوچه‌ای که گفتن دست چپش بنگاه تآترال داره، یه سیا‌ه‌بازی تو این بنگاه هس که اتللو هم به پاش نمی‌رسه. پدرمرده رو هم از خنده روده‌بر می‌کنه. من فیلم اتللو رو تماشا کردم. اونم سه بار؛ اما راستش هرچی زور زدم نتونستم بخندم. شاید خارجیا سلیقه‌شون با ما فرق داره. مهندس اربابی همسایه‌مون می‌گه تو اروپا که بودم یکی می‌اومد تو تلویزیون حرف می‌زد. مردمی که توی سالن نشسته بودن و گوش می‌کردن از خنده غش و ریسه می‌رفتن. مهندس می‌گفت حتی وقتی یارو سرشو می‌خاروند یا انگشت تو دماغش می‌کرد چنان خندهای می‌کردن که انگار ده تا فیلم چارلی چاپلین‌ رو پشت سر هم تماشا کردن. می‌گفت هرچی فکر کردم نفهمیدم حکمت کار در چیه. آخه یارو نه قیافه‌ش خنده‌دار بود و نه حرفاش؛ اما این سیاهه که می‌گم هر حرف و حرکتش آدمو به‌خنده می‌ندازه. توی کوچه‌مون عروسی بود. پدر داماد این‌قدر خندید که شلوارشو خیس کرد. صابر پیاده که شد از راننده پرسید...»

نظرات کاربران

احسان عبدی/نویسنده و ویراستار
۱۴۰۳/۰۲/۰۴

این سطور را هنگامی می‌نگارم که ساعاتی‌ست از خاکسپاری‌ات بازگشته‌‌ام. با تمام اندوه فقدانت، خرسند از این هستم که افتخار ویراستاری پنج اثر از کتاب‌هایت را پیدا کردم و از همه مهم‌تر، رمان «نان بیگانگان» که بسیار مشتاق چاپش بودی،

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۲۱ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۲۱ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان