دانلود و خرید کتاب جعبه ابزار هدف گذاری فروش تا محاسبه پورسانت صالح صاحبی آبکوه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جعبه ابزار هدف گذاری فروش تا محاسبه پورسانت اثر صالح صاحبی آبکوه

کتاب جعبه ابزار هدف گذاری فروش تا محاسبه پورسانت

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جعبه ابزار هدف گذاری فروش تا محاسبه پورسانت

کتاب الکترونیکی جعبه ابزار هدف گذاری فروش تا محاسبه پورسانت نوشتۀ صالح صاحبی آبکوه است و انتشارات خیزران آن را منتشر کرده است. کتاب جعبه ابزار هدف گذاری فروش تا محاسبه پورسانت، برای کمک به مدیران و تیم فروش شرکت‌ها در زمینۀ محاسبات پورسانت نوشته شده است.

درباره کتاب جعبه ابزار هدف گذاری فروش تا محاسبه پورسانت

تیم فروش در هر شرکتی، گروهی از افراد با انگیزه‌ای هستند که هر روز برای افزایش درآمد خود و سازمان خود تلاش می‌کنند. در این جعبه‌ابزار، تمامی آنچه مدیران، کارشناسان و مسئولین ارشد و میانی سازمان‌ها برای تدوین هر چه شایسته‌تر یک برنامۀ پورسانت فروش نیاز دارند قرار داده شده است. این جعبه‌ابزار در کنار شما خواهد بود تا بتوانید با وجود جداول، فرمول‌ها، دستورالعمل‌ها و... فرایند اجرایی سیستم پورسانت بندی را به‌آسانی تعریف، تدوین و دنبال کنید. همچنین خواهید دید که این جعبه‌ابزار چقدر به شما کمک خواهد کرد که بادقت بالا، جزئی‌ترین موارد ممکن را پوشش دهید و با نگاهی جامع هیچ نکته‌ای را از قلم نیندازید.

تمامی محتوای کتاب جعبه ابزار هدف گذاری فروش تا محاسبه پورسانت در پنج بخش به همراه فرمول‌ها و جداول مهم با دستورالعمل‌های ساده و اجرایی ارائه شده است. در بخش اول با حوزۀ پیش‌بینی فروش تا هدف‌گذاری فروش که پیش‌نیاز سیستم پورسانت بندی آشنا خواهید شد. محصولات خود را گروه‌بندی می‌کنید و برای هر گروه هدف‌گذاری می‌نماید. در بخش دوم بر اساس اصول تدوین برنامۀ جبران خدمات مشخص می‌کنید که قرار است چگونه پرداختی‌های خود را انجام دهید. در بخش سوم و چهارم با شاخص‌های ارزیابی عملکرد و نحوۀ محاسبۀ آنها آشنا خواهید شد. در نهایت در بخش پنجم بعد از آشنایی با ابزارها، به سراغ استراتژی‌های برنامۀ جبران خدمات می‌روید و مشخص می‌کنید که قرار است از کدام ابزارها استفاده کنید و از کدام ابزارها استفاده نکنید.

خواندن کتاب جعبه ابزار هدف گذاری فروش تا محاسبه پورسانت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مدیران، کارشناسان، مسئولین ارشد و میانی سازمان‌ها مناسب است.

بخشی از کتاب جعبه ابزار هدف گذاری فروش تا محاسبه پورسانت

«انتخاب هدف، یکی از ضرورت‌ها در هر سازمانی است که اگر آگاهانه انجام نشود، تبعات جبران‌ناپذیری خواهد داشت. یکی از ضرورت‌های انتخاب هدف، این است که تمرکز ذهنی را برای مدیران به همراه خواهد داشت. داشتن ذهنی متمرکز، یکی از شرط‌های لازم برای موفقیت است. یک ذهن متمرکز قدرت تفکر و خلاقیت دارد و پر از انرژی است، بنابراین می‌تواند در مسائل کنکاش کند و اعماق آنها را ببیند. نقطۀ روبروی ذهن متمرکز، یک ذهن آشفته است. با یک ذهن آشفته نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم و تمام انرژی‌مان صرف کارهای بیهوده می‌شود. هدف‌گذاری فروش نیز از این قاعده مستثنا نیست. برای رسیدن به موفقیت باید اهداف را از پیش تعیین کنیم، در غیر این صورت آنچه به دست می‌آوریم فقط یک حادثه است و نه تنها قابل تکرار نیست، بلکه اعتماد و رضایت خاطری هم نمی‌آفریند. لازم است بدانیم تمام اصول مدیریت استراتژیک روی منابع پیاده می‌شوند تا سازمان را به هدف یا هدف‌های از پیش تعیین شده برسانند...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۸۶,۰۰۰
تومان