دانلود و خرید کتاب تو هم می توانی لاغر شوی ماریسا پیر ترجمه مریم میرزایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تو هم می توانی لاغر شوی اثر ماریسا پیر

کتاب تو هم می توانی لاغر شوی

نویسنده:ماریسا پیر
انتشارات:انتشارات شبنا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تو هم می توانی لاغر شوی

کتاب تو هم می توانی لاغر شوی نوشتهٔ ماریسا پیر و ترجمهٔ مریم میرزایی است. انتشارات شبنا این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد یک سبک زندگی درست.

درباره کتاب تو هم می توانی لاغر شوی

کتاب تو هم می توانی لاغر شوی کوشیده است در ۱۰ گام یا ۱۰ فصل، یک سبک زندگی درست را به ما معرفی کند. نویسنده توضیح داده است که روش به‌کار گرفته‌شده در کتاب حاضر، خاص است و شامل تمام علت‌های پرخوری می‌شود و پاسخش نیز درمانی مادام‌العمر بدون داشتن رژیم است. گام‌های این برنامه علاوه‌بر روش هیپنوتیزم که میل شدید به غذا را (که عامل چاقی است) از بین می‌برد، شامل آزمون‌هایی است که تشخیص می‌دهد شما دارید از چه الگوی خوردنی پیروی می‌کنید و برای هر کدام درمان مؤثری دارد. این برنامه داستان‌هایی را از موارد مشابه برای ارجاع و آموختن روایت می‌کند. روش‌های ترک عادت و نیز فنون روان‌شناختی اثبات‌شدهٔ نتیجه‌بخش که شما را از پرخوری و به‌دنبال آن از افزایش وزن رها می‌کند و نیز توصیه‌های صحیح درمورد خوراک، از دیگر گام‌های این برنامه‌اند. ماریسا پیر، نویسندهٔ این اثر علم هیپنوتراپی یا درمان از طریق هیپنوتیزم را در مؤسسهٔ آموزش هیپنوتیزم لس‌آنجلس آموخت (به‌عنوان بهترین موسسهٔ آموزش هیپنوتیزم در جهان)؛ همچنین پیشینه‌ای در زمینهٔ تغذیه دارد. او بیش از ۲۰ سال از عمرش را صرف درمان مراجعان مختلف کرده است؛ از اعضای خانواده‌های سلطنتی و ستارگان راک تا بازیگران حرفه‌ای، ورزشکاران المپیک، مدیرعاملان و شخصیت‌های رسانه‌ای. او در ماه مهٔ ۲۰۰۶ به‌وسیلهٔ مجلهٔ Men’s Health، به‌عنوان بهترین درمانگر بریتانیایی انتخاب شد. با او همراه شوید.

خواندن کتاب تو هم می توانی لاغر شوی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ سلامت بدن انسان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تو هم می توانی لاغر شوی

«یکی از دلایل ناکامی در هر برنامهٔ غذایی سالم، میل به مصرف بعضی مواد غذایی است که ازلحاظ شیمیایی اعتیادآورند و بر خلق‌وخوی افراد تأثیر می‌گذارند. افت سروتونین از مهم‌ترین عوامل میل شدید به مصرف این دسته از مواد غذایی است. این ماده که یک هورمون بسیار مهم و ضروری است، در بهبود خلق‌وخو نقش دارد؛ به همین دلیل با عنوان هورمون شادی شناخته می‌شود. بنابر تحقیقات، سروتونین در بدن افراد مبتلا به پرخوری عصبی، افراد دارای اختلال تغذیه و معتادان به الکل متعادل نیست و سطح پایین سروتونین موجب افسرگی می‌شود.

پژوهش‌ها نشان داده‌اند که کربوهیدرات‌ها برای تولید و تنظیم سروتونین ضروری‌اند و سروتونین نیز برای تنظیم خلق‌وخوی ما ضروری است. این هورمون موضوع اساسیِ مطالعات مربوط به علل و درمان افسردگی است. عملکرد داروهای ضدافسردگی بر اساس افزایش مصنوعی سطوح سروتونین در مغز است و طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که سروتونین را مدت بیشتری در جریان خون نگه می‌دارد، درنتیجه موجب حفظ روحیه و بالا رفتن سطح انرژی می‌شوند. این داروها با نام مهارکننده‌های انتخابی بازجذب سروتونین یا به اختصار اس.اس.آی.آر (SSRI) شناخته می‌شوند که فلوکستین از شناخته‌شده‌ترین آن‌هاست.

بر اساس تحقیقات، میزان تولید سروتونین در افرادی که رژیم غذایی پرکربوهیدرات دارند، بیشتر است و به همین علت روحیهٔ شادتری دارند. ازاین‌رو، افراد مبتلا به اختلالات تغذیه شدیداً به مصرف کربوهیدرات‌های پیچیده در قالب نان، کیک و بیسکویت تمایل دارند. آن‌ها لزوماً نان، کیک و بیسکویت را نمی‌خواهند، بلکه خواهان افزایش سروتونینی هستند که با مصرف این غذاها دریافت می‌کنند. افرادی که در حال ترک الکل هستند، غالباً مصرف کربوهیدرات و شکر را جایگزین می‌کنند تا به همان ازدیاد قند ناشی از مصرف الکل برسند.»

برندسازی از طریق ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی
امیر غفوریان شاگردی
اصلاح شیوه های نادرست فرزندپروری
نایجل لاتا
خطابه ارتجاع
آلبرت هیرشمن
مجموعه مقالات نخستین همایش دوسالانه ملی اخلاق و تربیت علوی
محمدرضا پیرچراغ
روبات های جوشکار
ژوته. نوربرتو پیرش
گزیده ای از سروده های رابیندرانات تاگور
رابیندرانات تاگور
کدو مطبخ قلندری
ادهم خلخالی
آلن بدیو
مایکل جی. کلی
سلطه عملیات روانی
بهرام رضایی
آماده سازی ورزشکاران کودک و نوجوان
تئودور بومپا
ساختار محله‌ای و ترس از بزه‌دیدگی
میلاد میوه‌یان
‌ بازار نیروی کار گردشگری در منطقه آسیا - اقیانوسیه
علی‌اکبر امین بیدختی
مکالمه با سورنا
محسن میرکلایی
لایکا سگ فضانورد
جنی ویترک
استراتژی‌ بازاریابی جهانی
بودو ب. اشلیگل میلخ
روباه و دم‌پایی حصیری
فریبا صفرپور
فیزیولوژیی ورزشی کاربردی پیشرفته
عیدی علیجانی
سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE-MS
پژمان حق پناه
هانا آرنت
ژولیا کریستوا
قطعنامه های راهپیمایی های انقلاب اسلامی به روایت اسناد ۱۳۵۷
حمیدرضا دالوند
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱۹۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۲۹,۵۰۰
تومان