دانلود و خرید کتاب هزارتوی الگوهای کندل استیک سیدعلیرضا قیومی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هزارتوی الگوهای کندل استیک اثر سیدعلیرضا قیومی

کتاب هزارتوی الگوهای کندل استیک

انتشارات:نشر ویراست
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هزارتوی الگوهای کندل استیک

کتاب «هزارتوی الگوهای کندل استیک» نوشتۀ سیدعلیرضا قیومی است و نشر ویراست آن را منتشر کرده است. کتاب هزارتوی الگوهای کندل استیک ابعاد دیگر تجزیه‌وتحلیل کندل‌استیک‌ها را نشان می‌دهد.

درباره کتاب هزارتوی الگوهای کندل استیک

الگوهای کندل‌استیک یا الگوهای شمعی یکی ابزارها در تحلیل تکنیکال هستند که برای پیش‌بینی جهت حرکتی قیمت بکار می‌روند. با استفاده از این الگوها روند سهم چه به‌صورت صعودی و چه نزولی، پیش‌بینی می‌شود برخی از این الگوها احتمال افزایش قیمتی و برخی دیگر احتمال ریزش قیمتی در سهم را بالا می‌برند به همین دلیل شناخت کافی از الگوهای کندل‌استیک نقش تأثیرگذاری در تحلیل نمودار سهم دارند. از کنار هم قرارگرفتن کندل‌ها الگوهایی ساخته می‌شود که به تحلیل شرایط بازار و پیش‌بینی روند قیمت کمک می‌کند. این الگوها می‌توانند تعادل بین خریداران و فروشندگان، تغییر روند بازار، ادامۀ آن روند و یا بلاتکلیفی بین معامله‌گران را نشان دهند. هرچه زمان بگذرد نمودارهای شمعی الگوهای بزرگ‌تری را شکل می‌دهند و در نهایت به سیگنال‌های مهمی تبدیل می‌شوند که معامله‌گران بازار مالی از آن‌ها برای تصمیم‌گیری‌های خود استفاده می‌کنند.

کتاب هزارتوی الگوهای کندل‌استیک با نگاهی متفاوت به الگوهای کندل‌استیک نوشته شده است. سید علیرضا قیومی، نویسندۀ کتاب تلاش کرده است انواع مختلف کندل‌ها را ضمن رعایت تمام فاکتورها و تکنیک‌های آن‌ها ساده‌سازی کند تا معامله‌گران را به سمت سوددهی مستمر و صرف زمان کمتر برای تحلیل و تصمیم‌گیری در معاملات موفق هدایت کند. تمرکز کتاب هزارتوی الگوهای کندل‌استیک بر تصاویر و الگوها است به‌طوری‌که در ذهن معامله‌گران بماند تا کندل‌های اثرگذار را به‌آسانی شناسایی کنند و با حفظ مدیریت سرمایه و به‌حداقل‌رساندن ریسک از انواع بازارهای مالی سودهای منطقی به دست بیاورند.

برخی از الگوهایی که در کتاب هزارتوی الگوهای کندل‌استیک معرفی می‌شوند عبارت‌اند از: الگوهای هارمونیک، بازگشتی، ادامه دهند، پوشای نزولی، پوشای صعودی، ستاره دنباله‌دار، چکش معکوس، دوجی سنگ قبر، دوجی سنجاقک، اسپینینگ تاپ صعودی، اسپینینگ‌تاپ نزولی، الگوی سه‌گانه داخلی نزولی، سه‌گانه داخلی صعودی، سه‌گانه‌های نزولی، سه‌گانه‌های صعودی الگوی فرار صعودی، الگوی فرار نزولی، الگوی سه‌گانه خارجی صعودی، الگوی سه‌گانه خارجی نزولی، الگوی سه سرباز سفید، سه کلاغ‌سیاه، بچه رهاشده نزولی، بچه رهاشده صعودی، ستاره شامگاهی، ستاره صبحگاهی، الگوی کیکر نزولی و الگوی کیکر صعودی

خواندن کتاب هزارتوی الگوهای کندل استیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که به‌تازگی وارد بازارهای مالی شده‌اند پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۲۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
۵۰,۰۰۰
۵۰%
تومان