دانلود و خرید کتاب در عصمت علی اشرف عبدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در عصمت اثر علی اشرف عبدی

کتاب در عصمت

معرفی کتاب در عصمت

کتاب در عصمت به‌قلم علی اشرف عبدی را انتشارات زائر آستانه مقدسه منتشر کرده است. این کتاب به شرح زندگی حضرت فاطمهٔ معصومه سلام‌الله‌علیها و کرامات و برکات ایشان می‌پردازد.

درباره کتاب در عصمت

شناخت شخصیت‌های مذهبی و در رأس آنان پیامبر (ص) و اهل‌بیت ایشان از این حیث ضروری است که سبب عمق بخشیدن به معارف دین، الگوگیری از سیره‌وسنت این بزرگان و درنهایت افزایش معنای زندگی از طریق تفکر و تدبر در روش‌ومنش این بزرگواران خواهد شد. کشور ایران این افتخار را یافته که در گوشه‌گوشهٔ خود میزبان فرزندان و نوادگان امامان بوده و فضایی معنوی و روحانی برای مشتاقان و طالبان محضرشان فراهم نماید. ازجمله این اماکن متبرکه حرم حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم است که پناهگاه زائران و عاشقان حاجتمند است. به‌همین‌دلیل شناخت این بانوی کریمه کمک می‌کند تا دوستدارانشان از عمق قلب و باتمام‌وجود به زیارت ایشان شتافته و پیروی عارفانه‌تر و خردمندانه‌تری از ایشان داشته باشند. کتاب در عصمت به‌قلم علی اشرف عبادی و در ۵ فصل به معرفی فضائل و شرح‌حال حضرت از کودکی تا وفات، تاریخچهٔ شهر قم و حرم حضرت معصومه، کرامات و آداب زیارت ایشان پرداخته است و تلاشی است برای گشودن دریچه‌ای از جنس نور و مهر و معرفت به روی اهالی علم و دین و تحقیق و تتبع.

خواندن کتاب در عصمت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعهٔ زندگی شخصیت‌های مذهبی، دانشجویان رشته‌های مرتبط با الهیات و معارف، طلاب حوزه‌های علمیه و پژوهشگران تاریخی از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
۱۱,۰۰۰
۵۰%
تومان