دانلود و خرید کتاب نقش برنامه ریزی توسعه توریسم شهری به منظور توسعه پایدار شهری با تاکید بر شیراز مریم قره خانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقش برنامه ریزی توسعه توریسم شهری به منظور توسعه پایدار شهری با تاکید بر شیراز اثر مریم قره خانی

کتاب نقش برنامه ریزی توسعه توریسم شهری به منظور توسعه پایدار شهری با تاکید بر شیراز

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نقش برنامه ریزی توسعه توریسم شهری به منظور توسعه پایدار شهری با تاکید بر شیراز

کتاب الکترونیکی نقش برنامه ریزی توسعه توریسم شهری به منظور توسعه پایدار شهری با تاکید بر شیراز نوشتۀ مریم قره خانی است و انتشارات شهرسازی آن را منتشر کرده است. کتاب نقش برنامه ریزی توسعه توریسم شهری به منظور توسعه پایدار شهری با تأکید بر شیراز با بررسی منطقهٔ تاریخی شیراز و با در نظر گرفتن راهکارهایی، نقش مهم این شهر را در ارتقاء جایگاه گردشگری شهری ایران در سطح بین‌الملل بررسی کرده است.

درباره کتاب نقش برنامه ریزی توسعه توریسم شهری به منظور توسعه پایدار شهری با تاکید بر شیراز

کشور ایران دارای قابلیت‌ها و استعدادهای فراوانی جهت گردشگری است که باعث شده است ایران به‌عنوان پنجمین کشور دارای تنوع طبیعی در جهان شناخته شود، اما متأسفانه با وجود جاذبه‌های بسیار، کشور ما در جذب گردشگر و توریسم با چالش‌ها و معضلات بسیاری رو به رو است. حل این مسئله بررسی پتانسیل‌ها و محدودیت‌های توسعهٔ گردشگری و تلاش جهت رفع محدودیت‌ها را طلب می‌کند. بر همین اساس این مقاله به بررسی رابطهٔ برنامه‌ریزی توسعهٔ توریسم شهری با توسعهٔ پایدار شهری شیراز می‌پردازد. روش این تحقیق توصیفی – تحلیلی است.

صنعت توریسم، یکی از بزرگترین صنایع در جهان به‌شمار می‌رود و نقش قابل توجهی در توسعهٔ اقتصادی کشورها ایفا می‌کند. بخش توریسم به علت اهمیتی که از نظر اقتصادی و اجتماعی دارد روز به روز بیشتر مورد توجه قرار گرفته و دولت‌ها به آن اهمیت می‌دهند و امروزه یکی از پایه‌های اصلی و استوار اقتصاد جهان محسوب می‌شود. منطقهٔ فرهنگی تاریخی شیراز با در نظر گرفتن راهکارهای مناسب می‌تواند نقش مهمی در ارتقای جایگاه گردشگری ایران در سطح بین‌المللی داشته باشد و به سمت توسعهٔ پایدار قدم بردارد.

خواندن کتاب نقش برنامه ریزی توسعه توریسم شهری به منظور توسعه پایدار شهری با تاکید بر شیراز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مدیران گردشگری و علاقه‌مندان به این صنعت مناسب است.

بخشی از کتاب نقش برنامه ریزی توسعه توریسم شهری به منظور توسعه پایدار شهری با تاکید بر شیراز

«پیشرفت سریع صنعت در سالهای اخیر و بهبود وسائل ارتباطی و تسهیلاتی که از جهات مختلف برای مسافرت در اکناف جهان فراهم آمد: موجب گردیده است هر روز به تعداد سیاحان افزوده شود. زندگی ماشینی و تراکم جمعیت در شهرها بیش از پیش مردم را به مسافرت ترغیب نموده است. هرکس به قراخور وضع مالی اجتماعی ذوق و سلیقه خود سعی می کند برای استفاده از اوقات فراغت و تعطیل که جزء ضروریات زندگی شده است: مسافرتی ترتیب داده و سیر و سیاحت بپردازد. همه کشورها سعی می کند با وسایل مختلف مناظرطبیعی، تاریخی، ورزشی، استراحتگاه، دریا، آفتاب، ییلاق، هنر، فرهنگ و سایر خصوصیات خود را به طرق مختلف به مردم جهان بشناسانند....» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۳ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۳ صفحه

قیمت:
۱۵,۶۰۰
۷,۸۰۰
۵۰%
تومان