دانلود و خرید کتاب بیا دریا شویم جمعی از نویسندگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیا دریا شویم اثر جمعی از نویسندگان

کتاب بیا دریا شویم

معرفی کتاب بیا دریا شویم

کتاب بیا دریا شویم به قلم جمعی از نویسندگان و بهاره رحمتی را انتشارات خردگان منتشر کرده است. این کتاب به ذکر مباحث و نکاتی در حوزهٔ توسعهٔ فردی و موفقیت می‌پردازد.

درباره کتاب بیا دریا شویم

برای موفقیت در هر زمینه‌ای نیاز است تا ابتدا به نیازها و باورهای خود آگاه شده و بکوشیم تا با پالایش ایده‌ها و ساخت عادت‌های مؤثر به بهینه شدن و بهره‌وری زندگی فردی و شغلی خود کمک کنیم. کتاب بیا دریا شویم با همین هدف نگاشته شده تا نکاتی را به منظور ساخت عادت‌های رشد‌دهنده و تغییر باورها ارائه دهد.

خواندن کتاب بیا دریا شویم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعهٔ مباحث توسعهٔ فردی که به دنبال تلاش برای افزایش بهره‌وری خود هستند، از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب بیا دریا شویم

«با انتخاب خود مهم شوید

جیم کولین از - مورتن ت. هانسن/ متين عرب‌لو

فصل اول پیشروی با وجود ابهامات

نمی‌توانیم آینده را پیش‌بینی کنیم اما می‌توانیم آن را بسازیم. هیچ یک از ما نمی‌توانیم قاطعانه پیچ‌وخم‌هایی را که زندگی به وجود می‌آورد پیش‌بینی کنیم. زندگی ناشناخته و آینده مبهم است این نه خوب است و نه بد. بعضی از شرکت‌ها و رهبران، دنیای آشفته را به‌طور استثنایی هدایت کردند. آنها همزمان واکنش نشان می‌دهند و خلق می‌کنند. آنها برای زنده ماندن تلاش و بر همه چیز غلبه می‌کنند. آنها موفق می‌شوند و پیشروی می‌کنند. شرکت‌ها و رهبران با آشفتگی پیشرفت نمی‌کنند بلکه در آشفتگی‌ها پیشرفت می‌کنند. شرکت‌هایی را یافتیم که از جایگاه آسیب ‌ذیر شروع کردند و با اجرایی عالی در محیطی ناپایدار و احاطه‌شده توسط نیروهای نامعلوم مضر کنترل‌ناپذیر و با‌سرعت در‌حال‌پیشروی قد علم کردند و جزء بهترین شرکت‌ها شدند. سپس ما این شرکت‌ها را با دسته‌ای دیگر از همین شرکت‌ها که در شرایط مشابه فعالیت داشتند اما نتوانستند موفق شوند مقایسه کردیم تا از این مقایسه بین آنها به عواملی که باعث پیشروی‌شان در نامعلومی‌ها شده پی ببریم. ما به موقعیت‌های مورد بررسی با اجرایی عالی نام ۱۰ را می‌دهیم چون آن‌ها به‌راحتی موفق نشده‌اند. موفقیت x۱۰ ها ۱۰ برابر شرکت‌های مشابه دیگر است. رهبران عالی که ما مورد بررسی قرار دادیم توانایی پیش‌بینی آینده را نداشتند. آنان مشاهده می‌کردند که چه چیزی نتیجه خوبی می‌دهد در می‌یافتند چرا خوب نتیجه می‌دهد و همه‌چیز را بر اساس آزمایش می‌ساختند. آنان خطرپذیرتر، باشهامت‌تر و خلاق‌تر از دیگر شرکت‌ها نبودند بلکه منظم‌تر، با تجربه‌تر و محتاط‌تر بودند. این شرکت‌های x۱۰ کمتر از همه نوآوری داشتند. نوآوری خودش به تنهایی برگ برنده‌ای نیست که منتظر آن باشیم؛ مهم این است که بتوانیم نوآوری را بسنجیم و آن را با خلاقیت و نظم ترکیب کنیم. کلمه دنیای سریع همیشه لازمه تصمیم‌گیری سریع و کارکردهای سریع است. اما این راه خوبی است برای این که نابود شویم رهبران شرکت های x۱۰ می‌دانند که چه زمانی باید سریع باشند و چه زمانی نباید.....شرکت‌های ۱۰x  نسبت به دیگر شرکت‌ها در واکنش به دنیای متغیر کمتر تغییر کردند. فقط به‌دلیل این که محیط اطراف شما هم باید تغییر کنند. شرکت‌های x۱۰ اقبال بیشتری نسبت به دیگر شرکت‌ها نداشتند. نمونه بودن فقط ویژگی تجارت نیست بلکه نیاز انسان‌ها هم هست. کارهای ما دربارهٔ تجارت نیست بلکه درباره قوانینی است که باعث تفکیک شرکت‌های نمونه از شرکت‌های خوب شده است.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۵۷۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان