دانلود و خرید کتاب علم به زبان کودکانه؛ وسایل نقلیه نورا گایدوس ترجمه زینب صفوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب علم به زبان کودکانه؛ وسایل نقلیه اثر نورا گایدوس

کتاب علم به زبان کودکانه؛ وسایل نقلیه

معرفی کتاب علم به زبان کودکانه؛ وسایل نقلیه

کتاب «علم به زبان کودکانه؛ وسایل نقلیه» نوشتۀ نورا گایدوس و ترجمۀ زینب صفوی است و انتشارات طلایه آن را منتشر کرده است. این کتاب ۵ داستان کوتاه علمی همراه با آموزش لغات انگلیسی را در برمی‌گیرد.

درباره کتاب علم به زبان کودکانه؛ وسایل نقلیه

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و کودکان از طریق داستان‌ها موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیادی را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، از شنیدن آن لذت می‌برند و در ذهنشان باقی می‌ماند.

علم به زبان کودکانه عنوان مجموعه کتاب‌هایی است که در هر جلد به آموزش یک مبحث مانند ورزش‌ها، وسایل نقلیه و یا بازی‌ها می‌پردازد. هر جلد شامل ۵ داستان می‌شود و موضوعات آموزشی را به کودکان می‌آموزد. کودک ضمن اینکه سرگرم می‌شود و از خواندن لذت می‌برد، مطالب آموزشی مفیدی را هم می‌آموزد. نورا گایدوس در مجموعۀ علم به زبان کودکانه تلاش کرده است به روشی خلاقانه و با زبان ساده روان و کودکانه، داستان‌هایی را خلق کند تا کودکان بتوانند در خلال داستان، اطلاعات عمومی خود را دربارۀ موضوعات مختلف بالا ببرند؛ برای مثال کتاب علم به زبان کودکانه؛ وسایل نقلیه آن‌ها را با انواع مختلف وسایل نقلیه و طرز کار آن‌ها آشنا می‌کند. 

پایان هر کتاب برای آشناکردن کودکان با زبان انگلیسی، تصاویری به همراه معادل لغت فارسی و انگلیسی جهت درک بهتر ارائه شده است. این روش بسیار مفید است و به تقویت دایرۀ واژگان زبان انگلیسی کودکان کمک می کند. کتاب‌های مجموعۀ علم به زبان کودکانه عبارت‌اند از: «علم به زبان کودکانه؛ ورزش‌ها»، «علم به زبان کودکانه؛ بازی‌ها»، «علم به زبان کودکانه؛ وسایل نقلیه» و «علم به زبان کودکانه؛ داستان‌های کوتاه علمی»

خواندن کتاب علم به زبان کودکانه؛ وسایل نقلیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و همچنین والدینی که قصد دارند از طریق کتاب اطلاعات عمومی و علمی فرزندانشان را بالا ببرند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب علم به زبان کودکانه؛ وسایل نقلیه

« اردک کوچولو پروازکردن را خیلی دوست دارد. او تصمیم می‌گیرد که به کمک هواپیمای کوچک آقاخرگوش، پروازکردن را تجربه کند. برج مراقبت اعلام کرد که امروز هوا ابری است، اما اردک کوچولو تصمیمش را گرفته و بالاخره آقاخرگوش رو راضی می‌کند که فقط یک دور کوچک در آسمان بزنند. هواپیما به سمت آسمان بلند می‌شود و به سمت ابرهای سفید آسمان حرکت می‌کند. آقا خرگوش گفت بهتر است که برگردیم هوا برای پرواز مناسب نیست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۳۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان