دانلود و خرید کتاب سم هستم بفرمایید... داستین تائو ترجمه سعیده فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سم هستم بفرمایید... اثر داستین تائو

کتاب سم هستم بفرمایید...

نویسنده:داستین تائو
انتشارات:انتشارات آنان
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سم هستم بفرمایید...

کتاب سم هستم بفرمایید... نوشتۀ داستین تائو با ترجمۀ سعیده فراهانی در انتشارات آنان به چاپ رسیده است. این کتاب، رمانی عاشقانه و غم‌انگیز دربارۀ دختری نوجوان است که از تجربۀ نخستین عشق و از دست دادن معشوق در رنج است و برای برای تاب‌آوری این غم و کنار آمدن با آن تلاش می‌کند.

درباره کتاب سم هستم بفرمایید...

کتاب سم هستم بفرمایید... روایت عشقی رومانتیک میان دختر و پسری نوجوان است؛ جولی و سم. جولی ۱۷ سال دارد. او عاشق ادبیات انگلیسی است و در یک کتاب‌فروشی کار می‌کند. یکی از کارهای مورد علاقۀ جولی، سروکله زدن با مشتری‌های خاص آنجا است. سم یکی از آن مشتری‌های خاص است. آن‌ها بی‌آنکه مکالمه‌ای بینشان برقرار باشد تنها یکدیگر را تماشا می‌کنند. اینجا، اولین مکان آشنایی آن‌هاست که با پیگیری هر دو تبدیل به ارتباط و عشقی عمیق می‌شود. جولی آیندۀ خود را کاملاً برنامه‌ریزی کرده است. او تصمیم دارد وقتی به سن قانونی رسید با سم ازدواج کند، از شهر کوچکشان بیرون برود، وارد دانشگاه شود و زندگی جدیدی با سم بسازد. سم رؤیای نوازندگی در سر دارد و جولی می‌خواهد نویسنده شود. در میانۀ تمنای همین آیندۀ هیجان‌انگیز است که ناگهان دست سرنوشت حادثه‌ای کاملاً تلخ و دردناک برای آن‌ها به وجود می‌آورد و سم را برای همیشه از جولی می‌گیرد.

جولی غمگین در مراسم خاکسپاری سم شرکت نمی‌کند. در تقلای فراموش کردن سم و اندوه ناشی از فقدانش، تمام وسایل او را دور می‌اندازد و به هر کاری دست می‌زند تا این خاطره را برای همیشه فراموش کند و به زندگی عادی بازگردد. اما آیا این فراموشی می‌تواند همیشگی باشد؟ نه! فرار از سم و پاک کردن نشانه‌های او راه چاره نیست. جولی به‌طور اتفاقی با پیامی صوتی از سم مواجه می‌شود که برای او گذاشته بود. این اتفاق، تمام خاطرات آن دو را زنده می‌کند. جولی که از شنیدن صدای سم به‌شدت غمگین می‌شود، فقط برای شنیدن صدای او، حتی برای یک بار دیگر هم که شده با تلفن سم تماس می‌گیرد. به طرز عجیبی سم جواب می‌دهد! آیا چنین چیزی ممکن است؟ از اینجا داستان از قالب واقع‌گرای خود خارج می‌شود و فضایی ماورایی و جادویی پیدا می‌کند و رابطه‌ای غریب و رازآلود میان سم و جولی برقرار می‌شود.

داستین تائو در کتاب سم هستم بفرمایید... ماهرانه عالم نوجوانی، عشق‌ها و احساسات نوجوانانه را ترسیم کرده است. مضمون کتاب، عشق، فقدان و غم است و پیام کتاب، بیش از هرچیز، جادوی عشق. اینکه عشق چنان قدرتی دارد که می‌تواند فراتر از مرگ باشد، از زمان و مکان بگذرد و زندگی انسان‌ها را تغییر دهد. اتفاقی که برای جولی می‌افتد و فرصتی که برایش در ارتباط با سم پیش می‌آید باعث می‌شود از جا برخیزد، رؤیای نویسندگی را دنبال کند و در آن از سم بنویسد.

خواندن کتاب سم هستم بفرمایید... را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران رمان‌های نوجوانان، عاشقانه و فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان