دانلود و خرید کتاب بیل گیتس کیست؟ پاتریشیا برنان دیموت ترجمه فرزین سوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیل گیتس کیست؟ اثر پاتریشیا برنان دیموت

کتاب بیل گیتس کیست؟

معرفی کتاب بیل گیتس کیست؟

کتاب بیل گیتس کیست؟ نوشتۀ پاتریشیا برنان دیموت با ترجمۀ فرزین سوری در نشر پیدایش به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ کیست چیست کجاست قرار دارد. این مجموعه حاوی دانستنی‌های علمی، جغرافیایی و زندگی‌نامۀ مشاهیر و مناسب برای نوجوانان است. این مجلد، دربارۀ بیل گیتس، این خورۀ کامپیوتر، و مسیر زندگی او در گذشته و حال است.

درباره کتاب بیل گیتس کیست؟

آیا به حال به این فکر کرده‌اید که عصر دایناسورها چه بود؟ اکتشاف فضا از کجا شروع شد؟ جی کی رولینگ و والت دیزنی و چرچیل که بودند؟ جنگل آمازون کجاست؟ زندان آلکاتراز چطور؟ مجموعۀ کیست چیست کجاست حاوی دانستنی‌هایی از این دست برای کسانی است که این پرسش‌ها به ذهنشان می‌رسد؛ اما حوصله ندارند سراغ کتاب‌های خشک و بداخلاق تاریخی و جغرافیایی و... بروند. اگر جزو این دسته هستید با مجموعۀ «کیست چیست کجاست» همراه شوید و با خواندن قصه‌های جالب به پاسخ پرسش‌هایتان برسید.

در این کتاب خواننده با زندگی شخصی و حرفه‌ای بیل گیتس، برنامه‌نویس، کارآفرین، سرمایه‌دار و نیکوکار آمریکایی آشنا می‌شود که در ۱۹۷۵ شرکت مایکروسافت را بنیان گذاشت. گیتس در ۲۸ اکتبر ۱۹۵۵ در سیاتل به دنیا آمد. او برنامه‌نویسی را در ۱۳سالگی آغاز کرد. در ۱۹۷۳ در دبیرستان لیک ساید درسش را به اتمام رساند و پاییز همان سال بنا به خواست و علاقۀ خانواده‌اش اقدام به ثبت‌نام در رشتۀ حقوق دانشگاه هاروارد کرد؛ اما در ۱۹۷۵ از دانشگاه انصراف داد و تصمیم به ایجاد کسب‌وکار جدید گرفت. به‌همین دلیل به دوست قدیمی‌اش، پل آلن، ملحق شد. آن‌ها در ۱۹۷۵ شرکت مایکروسافت را در نیومکزیکو راه‌اندازی کردند. گیتس از آغاز بنیان‌گذاری مایکروسافت تا سال ۲۰۰۰ به مدت ۲۵ سال مدیرعامل شرکت مایکروسافت بود و تا سال ۲۰۱۴ در مجموع ۳۹ سال، ریاست هیئت‌مدیرۀ مایکروسافت را بر عهده داشت. او در مارس ۲۰۲۰ از هیئت‌مدیرهٔ این شرکت کناره‌گیری کرد. گیتس تا دسامبر ۲۰۲۲ با تخمین دارایی خالص ۱۰۷ میلیارد دلار پنجمین فرد ثروتمند جهان شناخته شد.

کتاب بیل گیتس کیست؟ خواننده را به سفری در زندگی خصوصی و حرفه‌ای یکی از کارآفرین‌های بزرگ قرن می‌برد. کسی که توانسته است شرکت بزرگی مانند مایکروسافت را تأسیس کند. او  یکی از نمادهای صنعت کامپیوتر در جهان است و داستان زندگی‌اش جزئیات جالب زیادی برای همگان دارد.

فهرست مطالب کتاب بیل گیتس کیست؟ به شرح زیر است:

مقدمه: بیل گیتس کیست؟

فصل ۱: متفکر جوان

فصل ۲: خوره‌ی کامپیوتر لیک ساید

فصل ۳: یادگیری یک زبان جدید

فصل ۴: شانس در خانه را می‌زند

فصل ۵: مایکروسافت متولد می‌شود

فصل ۶: اتفاقی عظیم

فصل ۷: تخت گاز

فصل ۸: زندگی خانوادگی

فصل ۹: چالش‌های روبه‌رو

فصل ۱۰: فعالیت‌های بشردوستانه

فصل ۱۱: بیل الان چطوری زندگی می‌کند؟

گاه‌شمار زندگی بیل گیتس

خواندن کتاب بیل گیتس کیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان دوستدار کتاب‌های دانشنامه‌ای و دانستنی و زندگی‌نامه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان