دانلود و خرید کتاب عصر دایناسورها چیست؟ میگن استاین ترجمه فرزین سوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عصر دایناسورها چیست؟ اثر میگن استاین

کتاب عصر دایناسورها چیست؟

معرفی کتاب عصر دایناسورها چیست؟

کتاب عصر دایناسورها چیست؟ نوشتۀ میگن استاین با ترجمۀ فرزین سوری در نشر پیدایش به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ کیست چیست کجاست قرار دارد. این مجموعه حاوی دانستنی‌های علمی، جغرافیایی و زندگی‌نامۀ مشاهیر و مناسب برای نوجوانان است. در این مجلد، خوانندگان با دنیای دایناسورها، اسرار زندگی آن‌ها و نحوۀ زیستشان آشنا می‌شوند.

درباره کتاب عصر دایناسورها چیست؟

آیا به حال به این فکر کرده‌اید که عصر دایناسورها چه بود؟ اکتشاف فضا از کجا شروع شد؟ جی کی رولینگ و والت دیزنی و چرچیل که بودند؟ جنگل آمازون کجاست؟ زندان آلکاتراز چطور؟ مجموعۀ کیست چیست کجاست حاوی دانستنی‌هایی از این دست برای کسانی است که این پرسش‌ها به ذهنشان می‌رسد؛ اما حوصله ندارند سراغ کتاب‌های خشک و بداخلاق تاریخی و جغرافیایی و... بروند. اگر جزو این دسته هستید با مجموعۀ «کیست چیست کجاست» همراه شوید و با خواندن قصه‌های جالب به پاسخ پرسش‌هایتان برسید.

در این کتاب خواننده قرار است با حقایق عجیب و جالبی از این جانوران منحصربه‌فرد آشنا شوند؛ مثلاً آیا دایناسورها واقعا منقرض شده‌اند؟ در میان انواع این جانوران، احتمالاً تی رکس، برای کودکان و نوجوانان آشنا است و از اسباب‌بازی آن لذت زیادی می‌برند. در این کتاب اما جزئیات بیشتری از این گونۀ جانوری وجود دارد که حتماً برای آن‌ها جذاب خواهد بود. دایناسورها گروهی از خزندگان مهره‌دار بودند که حدود ۲۳۵ میلیون سال پیش به وجود آمدند. آن‌ها در شکل‌ها و ابعاد مختلفی به تکامل رسیدند، در دورۀ ژوراسیک بر دنیا حاکم شدند و به ابعاد عظیمی رسیدند. آناتومی منحصر‌به‌فرد دایناسورها، این موجودات را از دیگر گروه‌های جانوری متمایز می‌کند. این جانوران بیش از ۶۰ میلیون سال به حیات خود ادامه دادند. از این جهت، آن‌ها موفق‌ترین گونۀ زندۀ روی زمین بودند. بیشتر، دایناسورها را به گوشت‌خوار بودن می‌شناسند، در حالی که تعداد زیادی از این گونه، گیاه‌خوار بودند. ابعاد برخی دایناسورهای گوشت‌خوار به‌مرور زمان کاهش یافت و به پرنده‌ها تبدیل شدند؛ بنابراین می‌توان گفت که تنها دایناسورهای غیرپرنده منقرض شدند. در مورد پایان آن‌ها نیز دانشمندان معتقد هستند که انقراض نسلشان به‌علت برخوردی بزرگ بوده‌ است. امروزه فسیل‌های مختلف دایناسورها از نقاط مختلف جهان به‌صورت پیوسته کشف می‌شوند. هرکدام از این فسیل‌ها حقایق جذابی را دربارۀ آن‌ها آشکار می‌کنند.

کتاب عصر دایناسورها چیست؟ خواننده‌اش را به سفری در دنیای دایناسورها،  کتاب عصر دایناسورها، جهان ژوراسیک، قوانین حاکم بر زندگی‌شان و نحوۀ انقراض آن‌ها می‌برد. این سفر، اطلاعاتی جالب و خواندنی در خورد دارد و یه پرسش‌های زیادی دربارۀ عصر دایناسورها پاسخ می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب عصر دایناسورها چیست؟ به شرح زیر است:

مقدمه: عصر دایناسورها چیست؟

فصل ۱: جهان ماقبل تاریخ

فصل ۲: اولین دایناسورها

فصل ۳: جهان ژوراسیک

فصل ۴: قوانین جهان دایناسورها

فصل ۵: این شما و این هم تی رکس!

فصل ۶: جوجه‌ی دایناسورها

فصل ۷: انقراض جمعی

فصل ۸: پیدا شدن استخوان‌ها

فصل ۹: نبرد استخوان‌ها

فصل ۱۰: اسرار استخوان‌ها

فصل ۱۱: آیا دایناسورها واقعاً منقرض شده‌اند؟

گاه‌شمار عصر دایناسورها

خواندن کتاب عصر دایناسورها چیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان دوستدار کتاب‌های دانشنامه‌ای و دانستنی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان