دانلود و خرید کتاب تروریست دوست داشتنی دوریس لسینگ ترجمه حبیب گوهری‌راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تروریست دوست داشتنی اثر دوریس لسینگ

کتاب تروریست دوست داشتنی

معرفی کتاب تروریست دوست داشتنی

«دنیا توسط کسانی اداره می‌شود که می‌دانند چطور کارها را پیش ببرند. آن‌ها چرخش روزگار را خوب می‌شناسند. آن‌ها مجهزند. آن بالا، یک قشر از افراد هستند که همه‌چیز را اداره می‌کنند. ولی ما، ما فقط یک مشت رعیتیم. ما از هیچ چیز سر درنمی‌آوریم و هیچ کاری از دستمان ساخته نیست... شما، شما مدام صحبت این را می‌کنید که انقلاب راه می‌اندازید، بازی‌های کوچک می‌کنید و فکر می‌کنید مهمید. شما فقط رعیتید، شما هیچ‌کاری نمی‌توانید بکنید.»

«تروریست دوست داشتنی» نوشته دوریس می لسینگ(۲۰۱۳-۱۹۱۹) رمان‌نویس، نمایشنامه‌نویس، نویسنده داستان‌های کوتاه و فعال سیاسی لیبرال بریتانیایی است. لسینگ در کرمانشاه متولد شد. پدر او، آلفرد می لسینگ، که یک سرباز جنگ بود با پرستاری ازدواج می‌کند و آن دو برای آنکه آلفرد بتواند شغلی در بانک شاهنشاهی ایران داشته باشد به ایران و به شهر کرمانشاه مهاجرت می‌کنند. لسینگ در سال ۲۰۰۸ برنده جایزه نوبل ادبیات می‌شود.

«تروریست دوست داشتنی» رمانی سیاسی است که در سال ۱۹۸۵ نوشته شده است. داستان روایت زنی به نام «آلیس» است. او فارغ‌التحصیل اقتصاد و علوم سیاسی است و درآغاز ماجرا میان گروه‌های سیاسی مختلف در رفت و آمد است. او خانه‌اش را ترک می‌کند و به گروهی از رادیکال‌هایی می‌پیوندد که قصد دارند عضو ارتش جمهوری‌خواه ایرلند شوند. آلیس در گیر و دار آن است که میان تربیت بورژوایی خود و ایدئولوژی چپ‌اش پلی ایجاد کند و در همان حال دوستانش با چالش‌های غیرمنتظره‌ای در راه ایجاد تغییر در نظام سرمایه‌داری مواجه می‌شوند.

لسینگ در «تروریست دوست‌داشتنی» تعامل میان احساسات و عواطف شخصی و باورهای سیاسی را به زیبایی ترسیم می‌کند. این کتاب نامزد دریافت جایزه بوکر بوده است.

نظرات کاربران

پویا پانا
۱۴۰۱/۱۲/۰۵

هر چند تا آخر کتاب همراه شدم. اما کتاب‌های واجب‌تری وجود دارند که خوانده شوند. واجب‌تر از این کتاب.

یونا
۱۴۰۱/۰۱/۰۳

پرگویی های فراوان، موضوع نه چندان جذاب .کتابی خسته‌کننده.اگر چه نام دوریس لسینگ می تواند موجب شود که به سراغ این کتاب برویم! هیچ رابطه‌ای با کتاب برقرار نکردم اما تا آخر هم خواندمش با این امید که حرفی در

- بیشتر
کاظم لاچینی
۱۳۹۶/۰۴/۲۰

کتاب پشت پرده های انقلاب نوشته جعفر شفیع زاده بذارین...ممنون

Rezi#
۱۳۹۶/۱۰/۰۳

بشینین دروغ بخونین تا تبحر در دروغ گفتنتون بره بالاتر ‌البته اندک شمارن اینجور ادما ماشالله اکثرا پی بردن باس گرگ باشی تو این گله کفتار،راستی در راستای اون کتاب با اون اسم چرتش بگم ک دنبال داعش تو جاهای

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
«چیزهای کوچک و بی‌اهمیت موجب شادی مغزهای کوچک شما می‌شود!»
پویا پانا
«رسومات شما با ما تفاوت فاحشی دارد. در این کشور شما قادر نیستید به مردم دستور بدهید که چطور بیاندیشند یا چگونه عمل کنند.
پویا پانا
بخشی از مشکلات ما، منظورم مشکلاتی است که اکنون میان من و شما وجود دارد، از تفاوت‌های فرهنگی‌مان ناشی می‌شود!»
پویا پانا
خصلت خاصی که تمام آمریکایی‌ها از آن برخوردارند "آزادی" است،
پویا پانا
زندگی مدرن امروزی برای همه‌ی انسان‌ها زیان‌آور است.»
پویا پانا
واژه‌ی "پاک" یا "خالص" چیزی بود که این روزها نمی‌شد در انگلستان به کسی نسبت داد، زیرا دیگر کسی با چنین خصوصیتی پیدا نمی‌شد.
پویا پانا
این از ویژگی‌های حکومت سرمایه‌داری است که این طور مردم را تحت ظلم و ستم قرار می‌دهد، بدون این‌که به درد و رنجشان توجهی داشته باشد.
پویا پانا
در این طبقه‌ی متوسط لعنتی، نمی‌توان بر اساس رفتارشان متوجه آن‌چه در درون آن‌ها می‌گذرد شد. در رفتار آن‌ها فقط ادب و تواضع مشهود و قابل درک است، اما صداقت حقیقی را اعمال و رفتار انسان نمایان می‌کند.
پویا پانا

حجم

۴۸۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۵۱۱ صفحه

حجم

۴۸۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۵۱۱ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان