دانلود و خرید کتاب دو برج (خداوند انگشتری۲) جی. آر. آر. تالکین ترجمه فرخزاد فرزین زند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دو برج (خداوند انگشتری۲) اثر جی. آر. آر. تالکین

کتاب دو برج (خداوند انگشتری۲)

معرفی کتاب دو برج (خداوند انگشتری۲)

«دو برج (خداوند انگشتری۲)» دومین جلد از رمان افسانه‌ای خداوند انگشتری (ارباب حلقه‌ها) اثر هیجان انگیز و جذاب جی. آر. آر.تالکین است. دفتر سوم کتاب این‌گونه آغاز می‌شود: آراگورن با شتاب از تپه بالا رفت. هر از چندی بروی زمین خم می‌شد. هابیت‌ها سبک حرکت می‌کنند، و خواندن رد پای آن‌ها حتی برای یک تکاور هم ساده نیست، ولی نه چندان دور از قلّه چشمه‌ای کوره‌راه را قطع می‌کرد، و او بروی زمین مرطوب آن‌چه را می‌جست پیدا کرد. با خودش گفت: "علامت‌ها رو درست خوندم، فرودو به طرف نوک تپه دویده. نمی‌دونم اون بالا چی دیده؟ ولی از همون راه برگشته، و دوباره از تپه پایین اومده." آراگورن کمی مکث کرد. مایل بود خودش به امید دیدن چیزی که او را در این مخمصه راهنمایی کند به جایگاه بلند برود؛ ولی وقت تنگ بود. او به یکباره به جلو جهید، و از روی سنگ‌فرش‌های بزرگ و پلکان سنگی به سوی قلّه دوید. سپس بروی جایگاه نشست و به اطراف نگاه کرد. ولی خورشید تار به نظر می‌رسید و جهان تیره و غریب. سرش را دور تا دور چرخاند، و چیزی جز تپه‌های دوردست ندید، مگر به نظر می‌رسید در دوردست دوباره پرنده عظیمی مانند عقاب در اوج آسمان دایره‌وار چرخ می‌زند و آهسته به زمین نزدیک می‌شود. در همان حالی که نگاه می‌کرد صداهایی از جنگل پایین، از ساحل غربی رودخانه، به گوش‌های تیزش رسید. بی‌حرکت ایستاد. صدای فریاد به گوشش رسید، و در میان آن با وحشت تمام صدای خشن اورک‌ها را تشخیص داد. سپس ناگهان صدای شاخی که از ته گلو بلند می‌شد برخاست، و طنین آن تپه‌ها را به لرزه درآورد و در درّه‌ها انعکاس یافت و بانگ سهمگین آن بر فراز خروش آبشار اوج گرفت. آراگورن فریاد زد: "شاخ بارومیر! احتیاج به کمک داره!" به سرعت از پلکان فرود آمد و جستان و خیزان از کوره‌راه پایین رفت. "افسوس! امروز بخت بد با من همراه اه، و هر کاری که می‌کنم غلط از آب درمی‌آد.
معرفی نویسنده
عکس جی. آر. آر. تالکین
جی. آر. آر. تالکین

جی آر آر تالکین نویسنده‌، شاعر، لغت‌شناس و پژوهشگر انگلیسی است. تالکین خالق مجموعه‌ای از مهم‌ترین رمان‌های فانتزی قرن بیستم، «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» است. آثار فانتزی او نقشی اساسی در اقبال به خواندن و نوشتن در این ژانر ادبی داشت. تالکین در جنگ جهانی اول حضور داشت و با درجه ستوان دوم به ارتش بریتانیا خدمت کرد.

نظرات کاربران

اسیلیا
۱۳۹۸/۰۷/۳۰

این کتاب تا انتهای فصل سه همچنان جذابیت خود را حفظ می کند ولی در فصل چهار به طور ناگهانی با توصیفات زیاد جذابیت داستان را کم کرده وآنرا خسته کننده می کند. در رابطه با ترجمه این کتاب باید گفت

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
اگر این تنها کاری اه که از دست ما برمی‌آد، پس باید همین کارو بکنیم، پیش بریم
hyugahikari
نیّت پلید اغلب لطمه پلید وارد می‌کنه
MMST
حقیقت ممکن اه چهره زشتی داشته باشه."
hyugahikari
قلب‌های وفادار ممکن اه زبون‌های تند داشته باشند."
hyugahikari
کمتر کسانی هستند که بتونند پیش‌بینی کنند راهشون به کجا ختم می‌شه، تا این‌که خودشون به نقطه پایان برسند."
hyugahikari

حجم

۸۰۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۶۰ صفحه

حجم

۸۰۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۶۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان