دانلود و خرید کتاب راهنمای بهبود روابط خواهر و برادرها پت اسپانگین ترجمه سارا رئیسی‌ طوسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای بهبود روابط خواهر و برادرها اثر پت اسپانگین

کتاب راهنمای بهبود روابط خواهر و برادرها

معرفی کتاب راهنمای بهبود روابط خواهر و برادرها

«راهنمای بهبود روابط خواهر و برادرها» به قلم نویسندگان، پت اسپانگین و ویکتوریا ریچاردسون، کتابی است بسیار مفید برای والدینی که دو فرزند با اختلاف سنی کم دارند. این که چگونه با فرزندان خود رفتار کنیم تا به یکدیگر حسادت نکنند. چطور هنگام اختلاف بین آنها قضاوت کنیم و صلح برقرار کنیم، با آمدن فرزند جدید چه تغییراتی در خانواده و برای فرزند اول پیش‌خواهدآمد و پرسش‌هایی از این دست که در این کتاب به خوبی و با استفاده از راه‌کارهای عملی پاسخ داده‌شده‌اند. بخشی از کتاب را می‌خوانید: داشتن یک هم‌شیر چیز خوبی است اما همیشه خوشایند نیست، به خصوص برای کودک بزرگ‌تر که گاهی احساس می‌کند بلایی آسمانی بر سر او نازل شده است: «تو قبلا نور چشم والدینت بودی، تمام توجه آنها به سوی تو بود، والدینت تو را لوس می‌کردند و نازت را می‌خریدند، به حرفهایت گوش می‌کردند... آنگاه به طور ناگهانی نوزادی پر سروصدا و کثیف و پرتوقع از راه می‌رسد. گرچه عجیب به نظر می‌رسد اما والدینت همین نوزاد را به اندازه تو دوست دارند و حتی گاهی (به نظر می‌رسد) او را از تو هم بیشتر دوست دارند. آن نوزاد می‌تواند هرجا که دلش خواست جیش کند، حتی پوشکش را کثیف کند. او مامان و بابا را تمام شب بیدار نگه می‌دارد اما انگار آنها اصلا از این موضوع ناراحت نیستند. اما اگر تو همین کار را بکنی، عصبانی می‌شوند و از تو می‌خواهند مثل یک پسر یا دختر بزرگ رفتار کنی. حالا بگو ببینم، آیا این عادلانه است؟»

نظرات کاربران

simin
۱۳۹۸/۰۹/۰۵

اگر شما مادری هستی که دوتا بچه ی شیر به شیر یا با فاصله کم دارین این کتاب بدردتون میخوره تا فصل چهار خوندم بقیه اشو باید یکی دو سال بعد بخونم که بچه هام‌بزرگتر شدن

elan
۱۳۹۹/۰۲/۲۰

کتاب خوبیه و راهکاراش مفیدن واقعا

Sophie M
۱۳۹۸/۱۱/۲۰

کتاب خوبی است و احساسات و عواطف منفی خواهرها و برادرها را خیلی خوب توصیف می‌کند. به نظرم برای تکمیل مهارت والدین در این موقعیتها، کتاب خواهر،برادرهای سازگار را هم بخوانید.

کاربر 8098786
۱۴۰۲/۱۲/۰۱

خوب

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
خواهر و برادرها تا آخر خواهر و برادرند
"Shfar"
رابطه بین خواهرها و برادرها همیشه راحت و همراه با همدلی نیست، اما همیشه برقرار است.
"Shfar"
مقایسه کردن باعث می‌شود که فرزندانتان به رقیب یکدیگر تبدیل شوند، نه متحد هم.
شکیبا

حجم

۴۵۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۴۵۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان