دانلود و خرید کتاب شکستن مرزهای ثروت (نوشته‌هایی درمورد پول و زندگی مالی) حسین شیرمحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شکستن مرزهای ثروت (نوشته‌هایی درمورد پول و زندگی مالی) اثر حسین شیرمحمدی

کتاب شکستن مرزهای ثروت (نوشته‌هایی درمورد پول و زندگی مالی)

معرفی کتاب شکستن مرزهای ثروت (نوشته‌هایی درمورد پول و زندگی مالی)

«شکستن مرزهای ثروت (نوشته‌هایی درمورد پول و زندگی مالی)» نوشته حسین شیرمحمدی (-۱۳۶۶) است که تجربیات افراد ثروتمند موفق و همچنین دستورالعمل‌هایی جامع برای یک زندگی مالی بهتر را به زبان ساده بیان کرده‌است.

در مقدمه کتاب می‌خوانید:

هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخواهد بود. (حضرت علی علیه‌السلام)

با توجه به مطالعات انجام‌شده در منابع فارسی مباحثی با موضوع امور مالی شخصی مانند دارایی، بدهی، پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و مطالبی از این قبیل بسیار اندک است آثار ترجمه‌شده‌ای وجود دارد اما تقریباً هیچ‌کدام کاربردی و عملیاتی نیستند و به کار جامعه ایرانی نمی‌آید. در مورد لاغری و روش‌های کاهش وزن ده‌ها کتاب نگاشته شده اما درباره امور مالی شخصی، ضعف شدیدی وجود دارد. به نظر من دلیل نقص در این حوزه تفکری است که اعتقاد دارد: برای ثروتمند شدن کاری از دست ما برنمی‌آید و یا اینکه شاید عده زیادی اعتقاددارند ثروتمند شدن از راه مشروع غیرممکن است در حالی که اگر بپذیریم ثروتمند شدن و قوانین آن مانند سایر علوم قابل شناخت و دستیابی است با استفاده از تجارب و به‌کارگیری دانش بسیار سودمندی که در این زمینه وجود دارد می‌توان به‌گونه‌ای تدریجی به موفقیت مالی پایدار رسید.

همه ما در مدارس راجع به فیزیک و شیمی و مسائلی ازاین‌دست چیزهایی می‌آموزیم اما درباره مفهوم و ماهیت پول آموزش ندیده‌ایم. نتیجه اینکه بعد از مدتی فقط عده اندکی فیزیکدان و شیمیدان می‌شوند اما همه ما بدون استثنا با پول سروکار داریم. پس لازم است که درباره این کاغذ جادویی بیشتر بدانیم.

نظرات کاربران

علي
۱۴۰۰/۰۲/۰۵

اگه تا الان کتاب ثروت نخوندید اینو بخونید ولی اگه کتاب در مورد ثروت خونده باشید این کتاب رو اصلا توصیه نمیکنم‌: تکرار مکررات: دارایی یا asset به جای بدهی بخرید. هزینه های خود را کاهش دهید. با خود و

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

حجم

۳۲۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
۲۴,۵۰۰
۵۰%
تومان