دانلود و خرید کتاب موعود قرآن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موعود قرآن

کتاب موعود قرآن

معرفی کتاب موعود قرآن

«موعود قرآن» اثر واحد پژوهش موسسه فرهنگی موعود عصر، به برشمردن ویژگی‌های حضرت مهدی (عج)در قرآن می‌پردازد. این اثر خواندنی چهل حدیث در توضیح چهل آیه قرآن درباره امام مهدی (عج) است. احادیث و روایات گهربار ائمه دین، که خورشید درخشانی است در شب‌های تاریک عسرت و غیبت. روایاتی که روشنی بخش راه دوستداران و طالبان حق و حقیقت است تا از صراط مستقیم منحرف نشوند و گوهر حق را از دست ندهند. بخشی از کتاب: از امام صادق (ع) درباره این آیه پرسیدند؛ حضرت پاسخ دادند: متقیان، شیعیان علی (ع) هستند و غیب همان حجّت [غایب] است. و شاهد آن، فرموده خدای تعالی است، و [کافران] گویند چرا آیتی از پروردگارش بر او نازل نمیشود؟ پس بگو همانا غیب مخصوص خداست، پس منتظر باشید که ما نیز از منتظران هستیم.

نظرات کاربران

mahdi.ch73
۱۳۹۶/۱۰/۰۶

امام زمان (عج)با توجه به آیات قرآن

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
امام صادق (ع) فرمودند: «نخستین کسی که با قائم (ع) بیعت می‌کند، جبرئیل است که به صورت پرندۀ سفیدی نازل می‌شود و با آن حضرت بیعت می‌نماید.
حکیمی
«والفجر» فجر همان قائم (ع) است، «لیال عشر» امامان (ع) از حسن [مجتبی] تا حسن [عسکری] هستند، «والشّفع» امیرالمؤمنین و فاطمه (س) می‌باشند، «والوتر» همان خداوند یکتا است که هیچ شریک ندارد
حکیمی
به چه [نشانه‌هایی] شیعیان او شناخته می‌شوند؟ [خداوند] فرمودند: به [خواندن] پنجاه و یک رکعت نماز و بلند خواندن بسم الله الرّحمن الرّحیم و قنوت گرفتن پیش از رکوع و انگشتری به دست راست کردن.
حکیمی

حجم

۶۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

حجم

۶۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان